Generelt sex/udvikling?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANDRE EMNER OM DRENGE
Besvar
JesusD
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 25. apr 2009 00:06

Generelt sex/udvikling?

Indlæg af JesusD »

Hey alle jeg er en dreng på 14 år og har nogen spørgsmål omkring sex generelt

1) Er det normalt bare at få stiv på når man bare går ude på gaden eller er i bad, sån uden at tænke på noget eller kigge på noget?.

2) Synes personligt selv jeg vil vente til jeg har fundet den rigtig med at
have sex lyder måske lidt mærkeligt men det er bare min holdning hvordan er jeres er det bare sådan i skal bare prøve det eller har i det som mig?.

3) Som mange drenge/mænd har jeg det sammen problem her inde jeg synes den er for lille den er 5cm slatten 8 stiv er det en okay?
synes selv det er for småt.

4) Udløsning jeg har meget svært ved at få en rigtig udløsning har prøvet at få udløsning en gang før og det var rigtigt lidt er der noget man kan gøre for at få en støre udløsning?.

5) Må indrømme jeg aldrig har snavet med en pige før men er bange for jeg er dårlig til det eller andet dumt, så kan man øve sin snavning?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Generelt sex/udvikling?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jesus

1) Når man er ung, er det helt almindeligt - og med alderen vil det aftage - desværre :1:.

2) Jeg synes det lyder helt fornuftigt at vente med at have sex til du har fundet den rigtige til at have sex med første gang. Debutalderen er i Danmark i gennemsnit ca. 16,7 år - og det er der jo et par år til endnu.

3) Som 14-årig er det helt ok - du er jo først lige begyndt at komme i puberteten - du vokser de næste 7-8 år. Og din hjerne er først rigtigt udviklet, når du er 26 år.

4) Hvis det handler om orgasme, så er det bare om at øve sig. Hvis det handler om sædmængden så vil den øges med alderen.

5) Det har været første gang for alle! Find dig nogle dejlige piger at øve dig med - det er jo osse første gang for dem - på et tidspunkt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ANDRE EMNER OM DRENGE"