Skilsmisse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SKILSMISSE
Besvar
jpss
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. maj 2007 17:57

Skilsmisse

Indlæg af jpss »

hej har virkelig problemer med min ex kæreste.
sagen er kort fortalt at vi har en datter på 7 år sammen og har været sammen i 11 år der har været knas i forholdet i ca 1/2 år og for ca 2 år siden var hun for anden gang utro jeg valgte dengang at klinke forholdet
indtil at hun stak af fra hjemmet med min datter imellem jul og nytår på den måde at de var hos mormor og sender en sms med beskeden det er slut vi kommer ikke hjem mere kl 2,15 om natten jeg ringer som en gal på hendes mobil og på mormors telefon men for først kontakt kl 16,10 med mormor som siger at de ikke er der mere og hun ville ikke fortælle mig hvor de er det eneste jeg kan gøre er rette henv til statsamt om at bede om samvær med min datter. vi har fælles forældremyndighed over vores datter der bliver indkaldt til møde i amtet den 2/3 07 min spørger om vil passe vores datter den 2-3-07 og siger det kan jeg godt men hvad med mødet i amtet men hun siger at hun er ligeglad med det møde og hun skal passe sin nye job jeg siger at så må datteren komme med til mødet i amtet (det skal lige siges at jeg modtog en sms fra min x i feb. hvori hun skiver at hun ville begå selvmord og tage datteren med i det) under mødet fortæller jeg om sagen til sagbeh. som siger at med den slags beskeder bør jeg tage vores datter med hjem til mig og under ingen omstændigheder udlev datter til moren før end der har været afholdt nyt møde i amtet og nu ville min ex overhovdet under nogle omstændigheder tale med mig mere hver gang hun høre min stemme lægger hun røret på jeg har tilbudt min ex at hun kan se sin datter her hvor hun bor nu og at jeg ville være til stede under hele mødet, dette afviser hun med den begrundelse at hun ikke ville se/være i samme rum som mig. aldrig mere der har været sporadisk telefon kontakt mor og datter imellem men det ender som regel i ballade og exs nye kæreste ringer og truer med at samle nogle gutter og fjerne datteren fra mig henne på hendes skole ellers ville de komme her og smadre mig, og jeg bare kunne komme an for havde jo siddet ovre i amtet og svinet min ex hvilket jeg ikke gjorde.

jeg er bare der henne hvor jeg har et kæmpe had til min ex og det er mega tror helt ærligt at jeg kunne finde på at banke hende sønder og sammen for hvordan kan hun dog finde på at behandle mig og datter på den måde hun ringer til politiet/den sociale døgnvagt og siger at jeg er sindsyg og de skal køre ud og hente min datter og siger at jeg truer dem på livet hvilket jeg under ingen omstændigheder gør kun med den undtagelse at under en af deres opringninger har jeg sagt at hvis han/de prøver noget med min datter så finder de ud af hvem hendes far er og tro mig ingen rør, fjerner min datter.

ved også godt at jeg også har mine fejl i det her men jeg tænker mest på hvad der er bedst for min datter. hun nu tilbage i sin gamle skole sfo og det køre bare rigtigt godt kun afbrudt af ca 2 mdr hvor hun var med sin mor........

men jeg er sgu ærligt talt ved at bryde sammen under det her. er kommet så meget i tvivl om det jeg har gjort er rigtigt. min ex s far har også har også ringet til mit firma og fortalle dem om jeg laver lidt uden om hvilket chefen indkaldet mig til samtale om og udgangen på det møde var bortviste (et sted jeg har været i 12 år) mig på grå papir men har fundet et nyt job.
og min ex har det jo åbenbaret helt ok ny kæreste job det køre jo rigtig godt. hun skriver at hun elsker sin ny kæreste, og hun skal forloves med ham. 4 timer efter på en ny sms skal hun giftes med ham hun ved det gør ondt på mig ...... skal nok være glad for at være sluppet af med henne.....
søger et godt råd ....... men er som sagt ved at opgive det hele..........
jpss
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Skilsmisse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jpss

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!!

Det er mange gange svært med skilsmisser og mange følelser kører frem og tilbage mellem parterne. Hvis det kan trøste dig, så er langt de fleste skilsmisser faldet til ro efter det første år.

Det lyder som om du har gjort det rigtige både for din datter og for dig selv. Sørg godt for dig selv, brug dit netværk, undlad at gå ind i kampe med din ex, det får bare sårene til at bryde op igen.

Hvis du synes det er alt for svært, så kan du jo f.eks. få dig en snak med en professionel psykoterapeut.
:idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

Se:
:idea: TABSPROCESSEN
:idea: SKILSMISSENS FASER
:idea: SKILSMISSETIPS
:idea: Og kig under SKILSMISSE OG BØRN i kategorien OM PARFORHOLD her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SKILSMISSE"