Hænger sexuelt fast i min ex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SKILSMISSE
Besvar
Gæst

Hænger sexuelt fast i min ex

Indlæg af Gæst »

Jeg er en mand på 40 år, som gennem ca 14 år er gået til og fra min ex. ca 8-10 gange.

Det ender galt for os pga af forskellig værdier, livssyn og manglende respekt herfor. Jeg er vel nået til den erkendelse at det skal ophører nu, da der er 2 børn at tænke på samt, at det også slider på mig/hende.

Mit problem er vel at jeg stadig tænder voldsomt på hende sexuelt og har svært ved at holde bukserne på en lørdag aften efter en flaske god rødvin.

Jeg er ret udadvendt og har masser af andre muligheder :roll: men føler jeg har svært ved at komme videre. Og har vel også dårlig samvittighed overfor mine børn.

Jeg føler mig ellers rimelig velfungerende og robust skruet sammen, men mangler værktøjer til at komme videre.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hænger sexuelt fast i min ex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det bedste middel er åbenbart ikke at drikke rødvin en lørdag aften med hende. Og når det er sagt, hvorfor aftaler I ikke blot, at I kun har et seksuelt forhold til hinanden lejlighedsvist, og at det ikke skal føre til andet end den øjeblikkelige kropslige glæde? Når I åbenbart godt kan sammen på det område.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SKILSMISSE"