Smerter ved erektion

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Hejhejmeddig

Smerter ved erektion

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per!

Jeg har haft det fint her i et stykke tid med mine tanker osv... men jeg har stadig nogle ting jeg går og er bange for.

Jeg har i et stykke tid nu.. jeg tror 1 år or måske mere haft sådan en trykkende smerte i mellemkødet (altså mellem anus og pungen) og det er mens min pik er stiv... og det er ikke noget med at den er stiv i for lang tid fordi hvis jeg nu får smerten er den der med det samme.

Det er ikke noget med urinrøret da det slet ikke er den slags smerte... som sagt så er det sådan en pressende og trykkende smerter og ikke en stikkende smerte. Det kan vare ved efter at jeg har fået udløsning og det kan vare ved i 1 time eller mere.

Jeg kan godt holde smerten ud, det er ik det... men det bekymrer mig bare at jeg har sådan noget når jeg kun er 17.

Jeg går ikke ud fra at min prostata fejler noget som 17 årig og har heller aldrig haft sex med nogen..

Jeg har jo været til mange undersøgelser og jeg fik en kikkertundersøgelse som viste at prostata og bløre og urinrør var fint og alle mine urinprøver er også fine...

Er det noget der betyder noget? og hvis det nu var et eller andet så er det da ikke noget som forkorter mine levetid vel?

og lige here til sidst har jeg også et spørgsmål som er meget vigtigt for mig... hvor hård er en "normal" stiv penis? altså er den "sten" hård eller er den altid lidt blød.. fordi når jeg har stiv penis er den selvfølgelig hård og jeg kan ikke sådan "trykke" igennem den ligesom når den er slap, men den er også sådan rimelig blød de første ca. 2 cm igennem pikken... har dog også prøver hvor min pik er virkelig sten hård men det er meget sjældent... er mit normalt?

Tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerter ved erektion.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Det er jo et stykke tid siden, at du har skrevet, og du er jo sikkert faldet lidt til ro nu. Jeg tror bestemt ikke, at der er noget galt med dig ud over, at dine bekymringer og, at dine forestillinger plager dig.

Erektionen kan være alt fra lidt blød til meget hård, det findes der ikke noget facit for. Og denne variation er helt normal.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"