Sveske

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Ny gæst

Sveske

Indlæg af Ny gæst »

Jeg lider også af problemer med at min penis skrumper meget. Mit skrumpeproblem er nærmest blevet kronisk. Det er ikke kun efter fysisk aktivitet eller et koldt bad. Det er enormt upraktisk for mig (og pinligt pga af størrelsen når den er skrumpet), da jeg føler den skrumper så meget, at det nærmest klemmer om penisen, og jeg må ofte gå og hive lidt ned i mine boxershorts da jeg føler at de strammer, men det gør de i virkeligheden slet ikke. Det også virkelig upraktisk, hvis jeg skal stå op og tisse, da der simpelthen er så meget overflødig forhud foran penis hovedet, pga den skrumper så meget som den gør. I det hele taget giver det mig en masse gener i hverdagen. Jeg har i øvrigt ikke altid haft sveskepenisen, men gået gradvis fra blodpølsen. Jeg prøvede at snakke med min egen læge for et års tid siden om problemet, men han kaldte det bare for "penis sammentrækninger" og virkede ikke som om han tog det seriøst og påstod, at der ikke var nogen behandling at tilbyde for at få det, som jeg selv vil kalde en bedre "dvale blodtilførelse" til penis ved ikke erigeret tilstand. Han mente heller ikke, at der var grundlag for at tage nogle blodprøver. Det synes jeg bare er forkasteligt at sige fra min læges side af. Ændringer i blodtilførsel til penis kan i mange tilfælde skyldes hjerte/kar sygdomme, og hvis man lider af eks forhøjet kolesterol (som min nu desværre afdøde far gjorde) og har begyndende åre forkalkning, så er det faktisk de små fine blodåre og blodkar i penis, der forkalker som noget af det første, og det kan i værste fald føre til impotens og blodpropper!

Er der nogen der har oplevet de samme symptomer som mig? Og er der nogen der har oplevet gradvist, at være gået fra blodpølsen til sveskepenis?

Sidste spørgsmål: Er der nogen der ved, om der er nogle bestemte vitaminer og mineraler, ja sågar urter, der kan have en gavnlig effekt på blodtilførslen?

Håber jeg høre fra nogen ligestillet derude..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sveske

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu skriver du jo ikke, hvor gammel du er. Måske kan noget så enkelt som pubertet forklare om vejen fra "blodpølse" til "sveske". Nej der findes ikke, hverken vitaminer, mineraler eller urter, der har indflydelse på pikkens udvikling.
Prøv at læse denne side :idea: PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse

Den allerbedste måde at stimulere blodtilførelsen og blodkar på er MOTION - så ud og dyrk motion.
Nogen af os er født med gener for svesker og andre med gener for blodpølser - og sådan er det bare. Og det har ingen betydning overhovedet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"