Lille penis? og mulighed for længere penis?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
lidt usikre

Lille penis? og mulighed for længere penis?

Indlæg af lidt usikre »

ja hej Per.

jeg har et lille spørgsmål omkring penis længde.
jeg er en ung fyr på 17, og min penis er 14,5 cm i stiv tilstand.
og jeg bliver enormt usikker når jeg skal i seng med i pige om jeg nu fornøjer hende.

er der nogen muligheder for længere penis? har ikke tænkt mig at få en operation eller noget, men kan det måske være en mulighed at stoppe med at ryge? har røget siden jeg var 13, og har vist hørt i biologitimen at rygning hæmmer ens vækst?

tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Lille penis? og mulighed for længere penis?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej lidt usikre

Der er skam ingen grund til at være bekymret for din pik / penis, den ligger lige omkring gennemsnittet. Hvorvidt du kan fornøje en pige handler nu væsentligt mere om, hvad du ved om en piges krop, og hvor hun synes det er rart at blive rørt og kælet for.
Gå på Biblioteket og lån og læs Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Første gang --- ? og om Nybegynder - Sex hvordan?.

:idea: Og kig under DRENGE OG FØRSTE GANG i kategorien OM DRENGE her i PSYKE & SEX DEBAT

Rygning kan ikke gøre din pik / penis hverken koretere eller længere, men på lidt længere sigt kan rygning udmærket ødelægge din rejsningsevne, så alene af den grund er det en rigtig god ide at stoppe med at ryge. At rygning derudover er meget skadeligt for en masse andet osse, ved du jo sikkert godt i forvejen.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Rygning og potens.

:idea: Og kig under RYGNING i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"