Min penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
anonyme

Min penis

Indlæg af anonyme »

Hej alle sammen.. jeg er en dreng på 17 år som har et problem med min penis.
Den bøjer en smule til venstre i stiv tilstand, og derfor har jeg ikke turde ha sex endnu.
Har også et problem med min streng for enden af penis. Den er meget stram så er bange for den skulle sprænge under samleje. Håber I kan hjælpe mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

De allerfleste pikke / peniser bøjer lidt og de allerfleste bøjer lidt til venstre, så din pik / penis er helt normal.
Man kan have krumninger, der vanskeliggør samlege, det kaldes Krummerik, men det er næppe det som det handler om for dig.

Men hensyn til din Penisstreng, så skal du smutte til lægen, der kan give den et lille klip, så den ikke fremover vil genere dig.

Det er nu osse at have sex at onanere :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonyme

Samleje

Indlæg af anonyme »

hej alle sammen.. min penis er ikke særlig stor. faktisk ret lille, synes jeg i hvert fald selv. jeg kunne godt tænke mig at vide om det har noget at sige om man har en stor eller lille penis når man har samleje.
føler kvinden det er dårlig sex hvis en mans penis er under et bestemt mål eller hvad?

håber i kan hjælpe
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Samlege

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Du er ikke færdig udviklet, og det er en jævnaldrende pige jo heller ikke, så I skal nok passe sammen. Det er ret sjældent, at det handler om størrelsen, langt oftere handler det om gørelsen - altså det man gør sammen. En pige behøver jo ikke at have en pik indenfor for at kunne få orgasme.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"