Klichespørgsmålet om størrelsen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Hammeldrengen

Klichespørgsmålet om størrelsen

Indlæg af Hammeldrengen »

Hej Per.
Jeg spørger nu om dit evigt-gabende spørgsmål, dette forum er spækket med. "Er størrelsen for lille?" Jeg er 17 år med en måned til at være en officiel mand. Når man så kigger ned, er udsigterne til at være en rigtig mand desværre helt anderledes. Jeg er kommet sammen med en fantastisk kæreste i nu 5 måneder, og faktisk først efter vi er kommet sammen, er jeg blevet utilfreds med udstyret. Den er ca. 16 cm lang i erigeret tilstand, og 3 cm tyk. Nu synes du måske at ekstra størrelse lyder overflødigt, men når man så kigger i diverse herreomklædningsrum og blikket lige tager en lille rundfart, ser min egen faktisk ret lille ud, og med dette medføre så også til de psykiske problemer. Problemer jeg så har snakket med min kæreste om, der alligevel siger hun er tilfreds, men er jeg altså ikke selv. Jeg snakkede generelt om størrelsen med hende, og hun synes den er meget normal og gennemsnitlig, MEN så da jeg spurgte om hvilken side den mest lå på, altså stor eller lille, var den lille side måtte hun indrømme, selvom hun ikke var vild med at sige det, er stadig påstår hun er tilfreds. Derfor tænker jeg bare, hvilket er hele problemet for alle mænd og drenge der er utilfredse, for egentlig handler det kun for dem om at tilfredsstille sin partner 'at gøre det godt for dem', det er jo her hele problemet opstår, når dette mål ikke opfyldes. Som hun jo faktisk siger jeg har, men igen er der også grader af tilfredsstillelse, og det piner mig at hun kunne få noget bedre. Ja det er det, jeg tænker om det hele.

:arrow: Så nu kommer mit egentlig sidste håb for en større penis, da alle andre mere eller mindre overvejet unaturlige handlinger, der oftest kun medføre sig ikke andet end en mindre pengepung synes håbløse: Så hvor mange år har min penis til at vokse i endnu, og hvor meget kan man være heldig at opnå? Det er specielt tykkelsen der bekymrer mig, og det at kunne fylde min kæreste ud, der giver hende en større nydelse end nu. Eller skal påtage og leve med mit nye motto; "ingen er ens"? - og gå med en indre misundelse for mange andre (heldige).
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Klichespørgsmålet om størrelsen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hammeldrengen

Ja jeg har svaret på en del spørgsmål fra drenge og mænd om størrelsen. Og med hensyn til din størrelse, så ligger den pænt i det gennemsnitlige nivo, (jeg går ud fra, at de 3 cm er diameter og ikke omkreds :1:).

Kroppen vokser indtil, at du er ca. 22 år, og hjernen (som jo er ret afgørende i netop dette spørgsmål) er først færdigudviklet, når du er omkring 26 år.

Du kan ikke gøre noget specielt for at øge størrelsen, og i den forbindelse er det nok afgørende at nævne, at piger og kvinder kan styrke deres kusses evne til at gribe fast om pikken ved at styrke deres bækkenbund med knibeøvelser.

I øvrigt kalder man dit problem for bl.a. omklædningsrumsyndromet.
:idea: PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"