Indtørret sæbe?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
DrengPå15

Indtørret sæbe?

Indlæg af DrengPå15 »

Hej jeg er en dreng på 15 år som har et tyndt lag indtørret sæbe på min forhud og penis hovedet. Jeg kan mærke der er et meget tyndt gennemsigtigt lag og jeg kan bare ikke få det af, jeg har først hørt lige nu at man skal bruge intim sæbe.. Det skete ved at jeg var i bad og havde glemt at fjerne sæben inde under min forhud og derefter gik i seng, 2 dage efter inden jeg skulle i bad kunne jeg se det, jeg prøvede at vaske det af i badet men fik kun en meget lille smule af ude på forhuden, men intet af på selve hovedet..

Tænkte på om der var nogle der havde prøvet noget lign. eller vidste hvad jeg kunne gøre?

Per (som styre det hele) har foreslået jeg brugte vand, men det syntes jeg bare ikke virkede så godt, da jeg kun fik en smule af, og jeg skulle gnide rigtig hårdt før det faktisk gik af ude på forhuden, så det kan jeg nok ikke rigtigt gøre på penishovedet..

Hilsen Drengen på 15 år..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Indtørret sæbe?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej DrengPå15

Jeg tvivler nu på, at sæbe kan sidde, som du beskriver det, sæbe er vandopløseligt. Hvad der snarere er sket, er at din hud har været så irriteret, at den har dannet et nyt lag overhud, og det er det gamle lag overhud, som er ved at blive afstødt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
DrengPå15

Re Per

Indlæg af DrengPå15 »

Det føles bare også anderledes når jeg røre ved det.. og jeg kan mærke det på penis hovedet, og der er der vel ikke noget hud vel :/ ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Indtørret sæbe?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej DrengPå15

Du har da hud overalt på kroppens overflade, huden på pikhovedet er blot tyndere og mere følsom end huden under dine fødder f.eks. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
DrengPå15

Yes!

Indlæg af DrengPå15 »

Så er det meste væk, det tog omkring 5 dage så gik det lidt væk og så gik der kun 2 dage mere så var det hele væk efter en tur i badet..
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"