Mig igen.....

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Michael15

Mig igen.....

Indlæg af Michael15 »

Hej Per....
Hvorfor ser ens pik så lille ud når man kigger oppe fra? Lige sår snart du kigger i et spejl ser den meget større ud, og det er et helt alm. spejl ingen zoom eller noget.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Re: Mig igen.....

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Michael

Ofte skyldes angst for, om ens penis / pik har den rigtige størrelse, et "bedrag". Der er to former for bedrag, som man som dreng og mand kan have svært ved at beskytte sig i mod - når sex og køn stadig er ret taburiseret.

1) Optisk bedrag - mænd og drenge ser mest deres penis / pik oppefra - altså i det man kalder forkortning - den ser lille ud - og ser man over på en andens penis / pik i omklædningsrummet er den andens større fordi man ser den fra en anden vinkel. Eller ser sig selv i et spejl.

2) Anatomisk bedrag - der findes groft sagt to typer peniser / pikke - sveskemodellen, der krymper sammen i slap tilstand til en lille rynket sveske - og blodpølsemodellen, som er blodfyldt i slap tilstand og derfor større. I erigeret tilstand vil svesken vokse med f.eks. 110% og blodpølsen med f.eks. 20% og de vil begge i erigeret tilstand være ca. lige lange - men det ses jo ikke i slap tilstand, som man oftest ser hinanden i omklædningsrummet.

Dette har jeg hentet fra min side i PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"