Pik vender nedad

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Hejhejmeddig

Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Altså jeg har et "problem" som jeg egentlig aldrig har tænkt over da jeg troede min pik var normal.

Altså når jeg får stiv pik så buet min pik meget nedad. Jeg har fundet ud af at den i min alder gerne skulle bue opad. jeg er jo kun 16 år så hvad sker der lige her. er min krop gammel :D ?

Kan min pik godt bue nedad i stiv tilstand uden at det er farligt eller tegn på et eller andet?

Tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Pikke kan i stiv tilstand pege i mange forskellige retning, oftest opad. Så hvis det ikke er ret mange grader nedad, er der intet usædvanligt i det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Jamen altså min pik bøjer direkte nedad.

45 grader lige ned.

Mit pikhoved peger lige ned mod gulvet... men min pik er stiv og hård....

Min pik har altid været sådan.

Jeg er bange for at det har noget med blod tilførslen til pikken at gøre... det tror du ik vel?

Og lige et ekstra spørgsmål her... Hvor hård er en normal stiv pik egentlig? fordi når min er stiv er den ikke "sten" hård altså selvfølgelig kan jeg mærke at den er hård men ikke fulstændig.

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Ok, så nærmer vi os måske et svar på dine problemer. Hvornår begyndte din pik at vende ned ad i stiv tilstand?
Man har en lidelse, der hedder Peyronies sygdom, som kan give både smerter og skævhed i pikken.

Læs mere her KRUMMERIK

:idea: PSYKE & SEX om Krummerik
:idea: PSYKE & SEX om Krummerik - Penis / pikken skæv

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Ok.... Altså jeg har ikke rigtig nogen smerter i pikken når den er stiv...

Det er sådan ligesom hele pikken som vender ned ad.

Så vidt jeg husker har min pik altid været sådan i stiv tilstand.

Og til sidst meget vigtigt: Tror du at det er noget med at jeg har dårlig blodtilførsel til pikken?

Og igen Hvor hård er en normal stiv pik fordi min er ikke "stenhård"

Lige et hurtigt spørgsmål her angående selve pikhovedet.

Når jeg får stiv pik så er selve skaftet (tror jeg man kalder det) altså alt andet på pikken udover hovedet :D det er stivt. men så haltet hovedet lidt efter.

Jeg synes mange gange at min pikhoved er meget mindre end resten af den stive pik... der er dog ikke lige så lille som når pikken er i slap tilstand.

Er det noget jeg skal bekymre mig om?

og jeg har forresten også opdaget at når jeg har stiv pik og jeg så ligesom bruger de der bækkenmuskler der... altså sådan klemmer som hvis man skulle klippe en tissestråle over. så kan mit hoved svulme meget op men kun i 5 sek og så går det tilbage til normal størrelse.

Tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Man kan osse godt fødes med en krummerik. Hvis du har en krummerik, så skal du følge anvisningen her:
:idea: PSYKE & SEX om Krummerik - Penis / pikken skæv
og vise billederne til din læge, der så kan vurdere, hvad der er tale om.

Det er helt normalt at kunne klemme lidt blod ud i pikhovedet ved at spænde bækkenbundsmusklerne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

1) Du tror da ik at det har noget med dårligt blodomløb at gøre vel?
2) Hvor hård er en normal stiv pik da min ikke er "STEN" hård.
3) Det at min pik vender ned ad har da ikke noget at gøre med at min krop ældres hurtigt eller sådan noget vel? siden jeg har læst at ældre folk typisk har en pik som vender mere ned ad.

Tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Læs hvad jeg har skrevet om Krummerik.
Det har intet med at ældes hurtigt at gøre.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Ok så det er altså en krummerik? eller også kan jeg måske bare være født sådan af en eller anden grund? og det kan man leve med hele livet uden at få alvorlige gener af det?

Hilsen

Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Krummerik findes i to varianter - en man fødes med, og en der opstår i pubertet. Hvis krummerikken generer ved samlege, kan man blive opereret, hvilket du kan læse om på de links, jeg har lavet tidligere.

Ikke noget at være bekymret over.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per!

Bare lige et hurtigt spørgsmål.

Jeg har oplevet at jeg for det meste får smerter ved erektion. men det er ikke første gang at jeg skal onanerer... der er der ingen problemer... men hvis jeg så en dag er meget tændt og måske lige vil tage en omgang mere med onani så bemærker jeg at jeg mange gange får ondt når jeg får erektion. men hvis jeg så begynder at hive i pikken synes jeg også at smerterne går lidt væk.

Er det normalt og skal jeg overhovedet tænke over det?

Tusind tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Altså den der smerte jeg får når jeg får stiv pik... den smerte er der ikke når jeg ikke har fået min første udløsning på dagen.. men lige så snart jeg har det... så har jeg for det meste en smerte i pikken når den bliver stiv resten af dagen.

Det er især sådan under pungen.. du ved man kan mærke en del af sin penis når den er stiv.. så kan man sådan mærke den helt nede under pungen, der gør den især ondt.

Jeg synes også at det er sådan lidt på blodårene i pikken, der gør ondt.. er det farligt og hvad kan skyldes det? Dårligt blodomløb eller et eller andet farligt?

Tak!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 6: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Jeg kan ikke forklare de smerter, som du oplever, men man(d) kan sagtens få smerter i urinrøret uden, at det betyder noget, det oplever de fleste mænd (incl. jeg). Man kan f.eks. sagtens overanstrenge sine kønsorganer, hvis man m/k onanerer meget - og heller ikke det, er der noget farligt eller foruroligende i.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Pik vender nedad

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per!

Altså jeg har egentlig tænkt lidt over det der med at jeg har en krummerik eller peyroisis sygdom eller hvad hed det?

1) først er peyroisis sygdom og krummerik det samme?

2) jeg har set et par billeder af pikke med krummerik og jeg synes ikke at min ligner dem på en måde... altså mange af dem er der nærmest sådan et "knæk" måske midt i pikken som ser meget mærkeligt ud altså en normal pik et stykke af længden men så pludselig er der sådan et knæk midt på som får den til at bøje og se mærkelig ud..... sådan er min ikke... altså hele min pik er "normal" på den måde at den ikke har huller eller knæk midt i.. altså den følges ad fint og normal hele længden.... men min pik vender så direkte ned ad i stiv tilstand og den drejer også meget til venstre vil jeg sige... og når den bøjer ned ad så er det ligesom sådan altså at hele pikken ligesom bare buer ned ad sådan at pikhovedet stort set peger lige mod gulvet.... er det også en krummerik? (håber jeg fordi så har jeg et svar på det problem).

3) Nogle gange kan jeg godt bemærke at min pik kan bue et styk mere op ad men dog ikke hele lige... kan det godt lade sig gøre selvom man har krummerik? kan det godt varierer lidt sådan alt efter hvor ophidset man er? fx hvis jeg ikke har onaneret i 3 dage så kan den sgu godt rejse sig en del mere nogle gang.

Tusind tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 7: Pik vender nedad

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Krummerik beskriver formen på pikken. Man kan have en medfødt krummerik og man kan i puberteten på Peyronies sygdom, som kan give en krummerik.

Pikke er aldrig lige, og de fleste pikke peger i stiv tilstand lidt op til venstre. Og der er mange variationer! Spørgsmålet om krummerik eller ej har kun betydning, hvis krumningen hindrer samlege.

:idea: Se KRUMMERIK

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"