Kold fornemmelse på penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Hejhejmeddig

Kold fornemmelse på penis

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej igen Per!

Jeg har bemærket at jeg mange gange dagligt har en kold penis. Den er mest kold sådan ude på spidsen af penis. Det er ikke altid den er kold, nogen gange er den også meget varm.

Har jeg dårligt blodomløb? eller sådan noget. er jo kun 16...


Tak

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kold fornemmelse på penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Først og fremmest så skulle du jo nok sørge for at få sovet i stedet for at sidde og være på internettet kl. 2 om natten. Det hjælper ikke på søvn, computerskærmen udsender for mange lux, hvilket gør det sværere at sove.

Sluk computeren og sov bedre (Stressforeningen)

Alle ekstremiteter - herunder pikken - kan blive kolde uden, at det har det mindste med dårligt blodomløb at gøre. Er dårligt blodomløb en af dine nye bekymringstanker?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Svar: Kold fornemmelse på penis

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Ja det er det. Det har det været et stykke tid. Jeg har bare mange gange en kold fornemmelse ude i spidsen af pikken, tror ik at det er selve pikhovedet der er helt koldt fordi det føles lunkent, det er mere sådan huden ude på spidsen, men også lidt hovedet. Oplever det mange gange i løbet af dagen.

Jeg har i lang tid haft det... men har aldrig tænkt over det.

Men i min alder kan jeg sgu da ik have dårligt blodomløb vel? Jeg hverken ryger eller drikker, (er jeg kun 16 år)

Jeg vil bare være så glad hvis jeg kunne slippe af med de skide tanker, men hvis man ikke selv har hypokondri, kan man altså slet ikke sætte sig ind i, hvor meget det fylder...

Tusind tak igen Per!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kold fornemmelse på penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Der er ikke noget galt med dit blodomløb, det er de plagsomme tanker, der er noget galt med.
Får du behandling for dem? Psykoterapi? Medicin?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"