Homofil vederstyggelighed

Her har du mulighed for at læse og skrive humoriske indslag og vittigheder om sex på dansk. Du skal være registreret bruger for at lave indlæg. Det er ikke muligt at svare på eller kommentere indlæg her.
Låst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Homofil vederstyggelighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Laura Schlesinger en en kendt radiopersonlighed i USA, der giver råd til dem der ringer ind. For kort tid siden svarede hun et opkald, med henvisning til 3. mosebog 18:22, at homoseksualitet er en vederstyggelighed, der under ingen omstændigheder bør tolereres. Det følgende er et åbent brev til Dr. Laura skrevet af en ukendt amerikansk statsborger.

Kære Dr. Laura

Tak for din indsats for at oplære folk i guds ord. Jeg har lært så meget af dig, og jeg prøver at dele disse kundskaber med så mange som muligt. Hvis nogen forsøger at forsvare homoseksualitet henviser jeg blot til 3. mosebog 18:22, hvor der klart og tydeligt står at homoseksualitet er en vederstyggelighed. Så er der ikke mere at sige til det. Men nu behøver jeg råd for at leve efter Guds ord.

1) Hver gang jeg brænder en okse som et offer, ved jeg at dette giver en duft som behager Herren. (3. mosebog 1:9) Problemet er blot naboerne.

2) Jeg ønsker at sælge min datter som slave (2. mosebog 21:7). Med det nuværende prisniveau, hvad vil du mene er en fornuftig pris?

3) I 3. mosebog 24:44 står der klart og tydeligt at jeg kan eje både mandlige og kvindelige slaver, bare så længe de er købt fra et naboland. En af mine venner påstår at det kun gælder for mexicanere og ikke canadiere. Her er jeg lidt i tvivl. Kan jeg eje en canadier?

4) Jeg har en nabo der insisterer på at arbejde i sabbatten. 2. mosebog 35:2 er utvetydig på dette punkt. Han skal helt klart slås ihjel. Er jeg moralsk ansvarlig for at udføre dette selv?

5) En af mine venner mener at selv om det er en vederstyggelighed at spise skaldyr, (3. mosebog 11:10) så er homoseksualitet værre. Jeg er uenig. Hvem har ret?

6) I 3. mosebog 21:20 står det klart og tydeligt at man ikke må nærme sig guds alter hvis man ser dårligt. Jeg må indrømme at jeg er en smule nærsynet og bruger briller. Kan vi gøre undtagelser her?

7) De fleste af mine venner går til frisøren. De får klippet håret på siderne og tager skægget i kanten. Dette er helt klart en synd ifølge 3. mosebog 19:27. Hvordan bør de straffes?

8) Jeg har læst i 3. mosebog 11:7-8 at jeg ikke må røre rester af en død gris, da dette vil gøre mig uren. Må jeg spille amerikansk fodbold hvis jeg ifører mig handsker?

9) Min onkel er landmand. Han synder mod 3. mosebog 19:19 fordi han planter to forskellige afgrøder på samme jord. Konen er ikke meget bedre da hun går iklædt tøj lavet af to forskellige stoftyper. (bomuld og polyester). Min onkel har også den uvane at han bander meget. Er det virkelig nødvendigt at vi samler hele byen for at stene dem til døde, (3. mosebog 24:10-16)? Er det ikke nemmere bare at brænde dem til døde i et familieselskab, som vi plejer at gøre ved folk der har samkvem med sine slægtninge (3. mosebog 20:14)?

Mvh en trofast og tilbedende fan
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Låst

Tilbage til "HUMOR OM SEX PÅ DANSK"