Sexlegetøjet og Fyren?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om LEGETØJ OG SEX
Besvar
Kransekagen

Sexlegetøjet og Fyren?

Indlæg af Kransekagen »

Hey allesammen.

Jeg (17 år) står i en situation hvor min kæreste er vildt med lejetøj til hende selv. Vi har sammen et æg (ovalformet vibrator).

Hun har svært ved orgasmer uden legetøjet. mit spørgsmål er, ser jeg forkert på det, da jeg ikke er vild med det.. ikke bare det at jeg ikke finder spændende, men det at jeg kan føle mig tilsidesat når vi bruger det.. min kæreste siger selv: det er os to der har sex og ægget bare et et hjælpemiddel.. men jeg har det svært med at vide, hvad jeg skal gøre af mig selv.. føler bare ikke det er MIG der ligsom tilfredsstiller hende.. føler bare at jeg ikke kan, selv om det dog er lykkeds omkring 3 gange.. vi snakker kun orgasmer via hendes klit, men jeg har det bare svært, for jeg vil heller ikke afholde hende fra at få orgasmer.. hva gør jeg og er jeg den eneste fyr der har denne følelse?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sexlegetøjet og Fyren?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kransekagen

Jeg plejer at sige som den amerikanske sexolog Dagmar O'Connor: Egoistisk sex er den bedste sex. Forstået sådan: Hvis vi hver i sær tager ansvaret for at vi selv har det rart, så har vi det begge to (alle) rart. At det så osse kan være sjovt at få den anden (de andre) til at have det rart er blot en udvidelse af mulighederne.

Billede

Men det er nu ikke så sjældent, at mænd kan føle sig såret på deres "maskulinitet", hvis kvinden/pigen tager sagen i egen hånd, men efterhånden som I lærer hinanden bedre at kende (I har jo ikke nået pensionsalderen endnu :D), så vil det osse blive nemmere for dig at tilfredsstille hende. Følg hendes råd om hvad der er godt for hende, hun er jo den der bedst ved det. :)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "LEGETØJ OG SEX"