Legen med dildoer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om LEGETØJ OG SEX
Besvar
Hirntot

Legen med dildoer

Indlæg af Hirntot »

Jeg (mand) har i det sidste mange år haft en fornøjelse af at bruge dildoer til at tilfredsstille mig selv. Jeg får den samme slags orgasmer som kvinder opnår, men bare analt.

Jeg varmer mig selv op med forskellige størrelser. MEN, mit problem er, at jeg kan ikke få dildoerne langt nok op. Jeg tænker tit det kunne være fedt at tage en til roden.

En af dem jeg har, kan jeg kan kun få omkring 15 cm ind og så virker det som den støder på noget. Den kan godt skubbes videre, men kun med lidt besvær og det føles underligt.

Jeg kunne også godt tænke mig at kunne rumme noget større, så jeg f.eks kunne fiste mig selv. Men min endes maks er vist nået, da jeg ikke kan få noget ind, som har en diameter på mere end 6,5cm. Med mindre det er en tennisbold, så kan jeg mystisk nok.

Er der nogen råd at få?

PS. Jeg har forskellige størrelser af dildoer. Både nogen til at begynde med som er tynde og til sidst nogen tykke nogen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Legen med dildoer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hirntot

Det er formentligt massage af prostata, der der udløser din orgame, og prostata kan mærkes ca. en langemands længde inde lige over tarmen.

Billede

Med hensyn til at kunne komme længere ind i tarmen og at udvide den mere, ja så er der vel kun træning, og på et tidspunkt sætter din krop nogle naturlige grænser.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Prostata - Blærehalskirtel og om Prostataorgasme

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "LEGETØJ OG SEX"