Transseksualitet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
gæst

Transseksualitet

Indlæg af gæst »

Hej Per
Jeg er en ung mand på 24, som har været i forhold med den samme pige i 2½ år nu og efterhånden så er jeg blevet mere en mere glad for at gå i pigetøj - hun ved dog ikke noget.
Allerede da jeg kom i puberteten iførte jeg mig pigeundertøj ved onani og har i varierende grad gjort det siden, men nu er det virkelig eskaleret da jeg både har kjole, undertøj og lign.
Har altid fantaseret om fyre også, uden dog at være tiltrukket af dem mentalt og kun lidt fysisk. Dog bliver denne trang nu også større og større, ligesom min trang til at transe mig ud. Og det påvirker min hverdag at jeg ikke kan styre det mere. Så hvad kan jeg gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Transseksualitet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Som jeg læser din beskrivelse, så handler det ikke om trans-seksualitet, at ønske sige et andet køn, men langt mere som trans-vestisme, trang til at iføre sig det andet køns tøj, symboler m.m. Altså som en tiltagende stærk fetichisme. Som du har opdaget, så bliver din optagethed af at transe stærkere, jo mere du dyrker det, så hvis du ønsker det mindre i dit liv, så må du dyrke det mindre :1:. Hvis du synes det er for vanskeligt, så kunne du jo prøve at se, om nogle samtaler med en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut kunne hjælpe dig.
:idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Der findes flere foreninger som dækker dine lyster, hvor mennesker med samme lyster som dig, og som måske kunne dele deres erfaringer, og på den måde hjælpe dig.

:idea: TiD - Transvestitforeningen i Danmark
:idea: Tina Thranesen: Vidensbanken om kønsidentitet.

:idea: PSYKE & SEX om Dametøj & mænd
:idea: PSYKE & SEX om Transvestisme

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
gæst

svar på svar

Indlæg af gæst »

Hej, tak for dit svar :)
men kan ikke dyrke det mindre, for så føler jeg også mere og mere trang, kan faktisk ikke holde det nede. Men er det muligt for mig?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Transvestisme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

OK - men fortæl mig, hvad du synes problemet er, når du jo faktisk har en glæde af din fetichisme?

Husk du har altid mulighed for at få en snak med en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"