Muligt at ændre sin seksualitet?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Gæst

Muligt at ændre sin seksualitet?

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg føler mig ikke tilpas med min fetich.. Jeg synes det er rart nok at se på, på nettet, lige ind til jeg får udløsning, men derefter føler jeg mig unormal, bliver ked af det, og føler skam over for mig selv.

Bare rolig det er ikke noget ulovligt, men jeg vil faktisk gerne af med min fetich. Man kan selvfølgelig argumentere for, at jeg bare er mig selv, og det nok bare er andres fordømmelse, der påvirker mig. Men jeg synes, det er lidt underordnet. Mit spørgsmål er bare om man kan ændre sin fetich, eller komme af med den, og hvad der skal til for at komme af med den?

Har du nogle råd?

Venlig Hilsen en Gæst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Muligt at ændre sin seksualitet?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er noget svært at svare på, det handler om mange sider ved den måde, hvorpå man har opnået sin lyst. Ofte kan det være svært ikke at have interessen, men lige som man kan holde op med at ryge ved at bruge sin vilje, ja så kan nogle afholde sig fra sin fetichisme med viljens kraft.

Måske skulle du lære at skelne mellem din forestilling om andres fordømmelse og så din egen fordømmelse. Du kan jo vælge, om du vil lade dig styre af andres meninger.

Hvordan har du fundet frem til din fetich? Hvor længe har du fornøjet dig med den?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Muligt at ændre sin seksualitet?

Indlæg af Gæst »

Jeg har haft den i over et år måske to år, og den har udviklet sig via nettet. Jeg tror jeg har presset mig selv, ved at se noget vildere og vildere hele tiden.
Men på samme måde føler jeg bare at det ikke er mig. Der er ret underligt at tale om, og jeg tror heller ikke der er tale om selvfordømmelse.
Jeg står bare i et dilemma hver gang lysten kommer frem.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Muligt at ændre sin seksualitet?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Dilemmaet opstår mellem to sider af dig (blandt mange). Nemlig den side, der gerne vil opleve fetichen, og den side, der hævder/tænker (ikke føler), at den første side ikke er dig, og tænker (ikke føler), at din fetich er unormal. Og faktisk er begge sider, sider af dig. Kunne de to sider af dig måske komme til et kompromis?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar 2: Muligt at ændre sin seksualitet?

Indlæg af Gæst »

Nej, det kan de ikke.. Jeg vil gerne af med min fetish. Hvad kan man gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Muligt at ændre sin seksualitet?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Den helt enkle løsning - lige som med rygning - lad være med at opsøge det. Hvis trangen opstår, så gør noget andet. Smid din pc ud. Gør alt det, der gør, at du ikke opsøger det igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"