Manglende sexlyst hos min kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
Gæst

Manglende sexlyst hos min kæreste

Indlæg af Gæst »

hej ;)
jeg står med et problem som jeg kan se der er flere der deler med mig herinde...
det forholder sig sådan at jeg og min kæreste har været sammen i snart 2 år, han er 24 og jeg er 22. i starten da vi var sammen havde vi lidt oftere sex end vi har nu, men det var slet ikke så meget som jeg var vandt til fra tidligere forhold, men i starten sagde jeg til mig selv først at det ville blive bedre når jeg fik mine p-piller, det blev det ikke så tænkte jeg det bliver nok bedre når vi flytter sammen og så videre men det er aldrig blevet bedre, hvilket så resulterede i at vi gik fra hinanden men efter et par måneder fandt vi ud af at vi ikke kunne undvære hinanden...
Der kan godt gå flere måneder imellem at vi har sex, men når det så er er det helt fantastisk alle mulige forskellige stillinger og steder. hvis jeg spørger om hvorfor han aldrig har lyst siger han bare at han ved det ikke, engang sagde han også at han har aldrig haft det sådan med tidligere kærester (det skal så siges at han kun har haft et par stykker) og hvis jeg spørger om det er mig der gør noget forkert siger han nej og jeg er bare så smuk og dejlig... jeg bliver fortvivlet og bange for at han måske ikke elsker mig og så videre.. kan man gøre noget for at finde ud af hvad der er galt?? er der nogen man kan opsøge for at finde ud af det..?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende sexlyst hos min kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!!

De fleste mennesker oplever nok, at der kan være nogen forskel på lysten, når man bor sammen (mindre), og når man ikke bor sammen (større). Nu er det jo ikke din kæreste, der skriver ind, så derfor er ikke så nemt svare på, hvorfor netop hans behov p.t. er på månedsbasis. Har han hårdt arbejde? Stressende studier? Har han svært ved at sige nej til dig? Osv.

Hvis I skulle snakke med nogen, så vil jeg anbefale en veluddannet sexolog med psykoterapeutisk baggrund. Inden du/I vælger en sexolog, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"