Min kæreste har ikke længere lyst til sex......

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
kol
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. feb 2008 21:56

Min kæreste har ikke længere lyst til sex......

Indlæg af kol »

Hejsa.

Jeg er en kvinde på 28 år og har en kæreste på 29 år. Vi har været sammen i 1½ år (ingen børn) og har det helt vidunderligt sammen!! Dog med undtagelse af vores sexliv. . . .

Han har ikke lyst til sex ret ofte, og dette har desværre stået på i snart et år, og det bliver værre og værre....

Da vi mødte hinanden havde vi selvfølgelig masser af sex, som nyforelsket unge par har, men nu er det gået helt i stå, hvis jeg er heldig har vi sex ca. 1 gang om måneden.

Som sagt har vi det virkelig godt sammen. Vi har lige købt vores drømmehus sammen, går i bio sammen, dyrker sport sammen, griner sammen og taler utrolig godt sammen om alt, også om dette problem.

Min kæreste er karrieremenneske med STORT K!! Han har altid meget travlt og er godt på vej op ad stigen, som man siger - dette medfører selvfølgelig at hans tanker tit og ofte vandre til "arbejds-land" i hans fritid. Dette ser jeg heller intet galt i, men nu er det lige så stille ved at overtage vores forhold og hans lyst til sex...

Jeg støtter ham i alt, acceptere hans karrierevalg og er her for ham 100% ligesom jeg ved han er der for mig. Men lige nu føler jeg blot vi er gode venner og ikke kærester. Dog må jeg lige korrigere mig selv, for vi kysser og krammer rigtig meget, han fortæller ofte hvor smuk jeg er og hvor meget han elsker mig og vi ville ikke kunne undvære hinanden.

Men jeg kan bare ikke forstå, hvorfor han ikke har lyst til sex (med mig) mere.... Men pointere meget kraftigt, at han har lyst til MIG, men ikke lyst til sex, han "orker" ikke at skulle igang...

Selvom jeg selv lige er startet på nyt og krævende job, har jeg stadig lyst til sex med min kæreste - jeg elsker at være intim sammen med ham, det giver mig ny energi, og jeg kan efterfølgende erobre verden!

Vi har talt en del om det, og jeg prøver med frækt tøj/undertøj, men når det altid er mig, der skal tage initiativet så føler jeg, at jeg presser ham - det føler han også selv... Og afviser han mig, så bliver jeg så utrolig ked af det, og vi kan bruge timer på at tale om problemet.....

Jeg kan bare ikke forstå det... vi kan begge stå nøgen uden på badeværelset, lige trådt ud af badet og han kan stå og betragte min krop og fortælle mig hvor smuk jeg er.. Jeg forslår derefter at det ville være dejligt, hvis vi kunne lægge os ind i sengen og nusse og være frække.. Men eneste kommentar er: Jeg er nød til at arbejde !!
Klump i halsen igen.... :cry: Jeg foreslår det bare lige kan være en quickie, det behøver ikke være nusse, nusse og det hele.... Men han siger, så bliver han drænet for al energi og ikke kan arbejde...

Ikke sjovt at parforholdet bliver nedprioriteret pga. arbejde.......

Jeg er nærmest bange for at røre ham nu, og det mindste han røre mig, tænker jeg "mon han har lyst til sex nu" men bliver skuffet når det "bare" var et kærligt klap i numsen. . .

Jeg føler ikke, jeg kender hans krop længere, og han siger det samme om min.. vi er begge enig om, at der er et problem, og vi er indstillet på at løse det.. Det parforhold vi har er al for værdifuldt til at lade den manglende sexlyst splitte det ad !!! Måske en sexolog var en ide ????

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre, og nu går han en ny og spændende stilling i møde, som er meget krævende for ham, og så ved jeg ikke hvad der skal ske med vores ikke-eksisterende sex-liv....

Jeg håber, du kan give mig lidt hjælp til, hvordan vi tackler dette problem...

Mange hilsner
fra mig...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste har ikke længere lyst til sex......

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kol

:?: Et meget vigtigt spørgsmål er, hvordan var hans sexlyst før han mødte dig, hvordan har den været i forhold til andre kvinder, han har kendt? Måske er han en mand med en lille seksuel libido, måske siger arbejdslivets tilfredsstillelse ham mere end den seksuelle tilfredsstillelse - og så har I nok et problem. Nemlig det, at jeres seksuelle lyst grundlæggende er problemskabende forskellig.

Hvis han har tid til det, så synes jeg det vil være en rigtig god ide, at I får jeg en snak sammen med en sexologisk orienteret professionel psykoterapeut.
:idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"