Desværre, et problem!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
et problem

Desværre, et problem!

Indlæg af et problem »

Hej, jeg skriver ind til et "sex" forum for første gang med håb om lidt hjælp, meget hjælp faktisk...
Jeg har været sammen med min kæreste i snart 3 år og er meget sikre på hinanden og har det 100% godt sammen. vi taler om alt og især vores "mit" store problem.
Jeg har simpelthen mistet lysten til sex efter omkring 1 år af vores forhold, jeg ved ikke hvorfor, vi snakker meget sammen om det da vi begge er meget frustreret, han forlanger ikk særlig meget og presser mig absolut ikk til noget, han er en dejlig støtte men nu er han/vi ved at få nok... vi har sex ca 1 gang hver måned, nogen gange hver anden måned.
jeg er ærgelig over at gøre min partner trist men jeg lukker bare af når vi ligger i sengen, jeg har ganske enkelt ikk lyst....
Hva sker der for min krop og hvorfor vil min hjerne ikk arbejde med mig når nu jeg er positiv for en ændring?
VH Mama11...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Desværre, et problem!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mama11

Nu skriver du jo ikke noget om, hvor gammel du er, eller om hvordan din sexlyst har været tidligere, så det er lidt svært at svare på dine spørgsmål.

Vi er jo udstyret med meget forskellig lyst til sex. Nogen har lyst hver anden time og andre har lyst hver anden måned. Hvordan er det normalt for dig?

Bruger du p-piller - har du fået et nyt mærke? Bruger du medicin? Er du god til at sige fra (nej) verbalt?

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"