Manglende mod..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
LHH
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21. jul 2009 09:33

Manglende mod..

Indlæg af LHH »

Hej. Har læst mange af dine indlæg og syntes de er super gode og håber selvfølgelig du kan hjælpe mig :) Jeg er en kvinde på 20 år, og min kæreste er 29. Sammen har vi en dreng på snart 4, og vi har været sammen de sidste 5 år. Vi har det super godt sammen, og det er sjældent vi har et skænderi.

Der er desværre gået lidt for meget far, mor og barn i det, så det er sjældent vi har sex mere, og når vi endelig har så er det ham der lægger op til det. Jeg har simpelthen ikke modet til at tage initiativet, og det er han ved at være godt træt af. Jeg vil virkelig gerne, men lige inden jeg tager mig sammen til at lægge op til noget, så bliver jeg vildt genert og alt mit mod forsvinder helt, og jeg bliver lige pludselig vildt usikker på det jeg gør, også dropper jeg det helt. Så mit spørgsmål til dig er hvordan jeg kommer af med min generthed og tager ham med stormen? :flov: ;)
På forhånd tak.

Mvh LH
mike
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 25. sep 2007 00:17

Indlæg af mike »

Hej

Hvad er det der gør at du bliver genert? - eller rettere, hvad kan der gå galt?

Du kunne jo evt. snakke med din kæreste om din generthed - og bare tage nogle små initiativer i begyndelsen - og ikke det helt store sex-eventyr de første par gange.

I mit eget forhold har vi det sjovt under sex - og kan grine af de ting vi foretager os, uden at nye initativer bliver gjort til skamme.

Mike
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende mod..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej LHH

Ja nu kom Mike mig lige et par minutter i forkøbet, men hans spørgsmål er relevante, hvad mener du med, at du bliver genert? Hvad frygter du?

Handler det om, at I i grunden har forskellige opfattelser af, hvad initiativ er for noget?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
LH

Indlæg af LH »

Har forsøgt at snakke med min kæreste om det, men tror ikke han kan følge mig og syntes det er noget pjat.
Vil lige sige at der ikke er noget problem når vi har sex, det er bare det der med selv at få taget det skridt til og få lagt op til noget. Er nok bange for at jeg kommer til at "dumme" mig, og så han skulle tænke noget skidt om mig, i grove træk. Lyder dumt, også i mine egne øre, for efter 5 år, en graviditet og en fødsel, så kender vi hinanden utrolig godt og har også prøvet mange ting seksuelt. Jeg er bare gået hen og blevet kedelig :(
Tror ikke det er fordi vi har forskellige opfattelser af hvad initiativ er for noget.

Mvh LH
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Manglende mod..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej LHH

Du kunne måske prøve at skrive dine betænkeligheder ned for dig selv og se på dem, lige som du har gjort her. På den måde kan du måske se, hvad der er reelle betænkeligheder, og hvad der ikke er. Du kunne måske osse prøve at skrive dine egne ideer til seksuelle initiativer ned for dig selv - og så se, hvilke du godt tør tage, og hvilke der vil være vanskeligere for dig, og så undersøge hvad vanskelighederne er.

Vi "dummer" os alle, det er vi nødt til for at komme videre, det eneste dumme er i grunden ikke at turde dumme sig :1:.

Så pøj, pøj. Modet til at turde giver evnen til at kunne! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"