Min mand tænder på shemales, hvad skal jeg stille op?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
Lady01
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. jan 2011 20:49

Min mand tænder på shemales, hvad skal jeg stille op?

Indlæg af Lady01 »

Min mand tænder tydeligvis på shemales, og har også selv både kvindetøj, paryk og makeup liggende gemt i en taske. Det er for mig helt iorden at han har denne fetich, men jeg kan ikke forstå den. Vi har ikke snakket om det, for jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det, udover at jeg føler mig utilstrækkelig i forholdet. Han tager aldrig initiativ til sex, og jeg frygter det er fordi han kun tænder på shemales og ikke mig.
Har lyst til at snakke med ham om det, men samtidig føler jeg at det er hans ret at have den fetich for sig selv og at han fortæller mig om det når han er klar. Det er helt tilfældigt at jeg har fundet ud af det.

Skal jeg bare acceptere at leve i et forhold uden sex, ska jeg tage snakken med ham, eller bør jeg gå fra ham? Ved virkelig ikke hvordan jeg skal forholde mig til det..

Hvorfor tænder nogle mænd på shemales?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min mand tænder på shemales, hvad skal jeg stille op?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lady01

Det er ikke til at sige, hvorfor nogen mennesker tænder på shemales, det kan være noget i hans personlige historie, men kan måske osse bare hænge sammen med, at de fleste mennesker er multiseksuelle - altså at de kan tænde på meget forskelligt. I nogle kulturer har shemales og transvestiter en særlig status.

Spørgsmålet er jo ikke, om du "Skal acceptere at leve i et forhold uden sex", det rigtige spørgsmål er om du vil. Det er jo dit ansvar og ikke noget, du skal overlade til skæbnen. Jeg synes, at du i første omgang skal snakke med ham om, at du ikke vil leve i et forhold uden sex, og så må du se, hvor det så fører hen. Du kan jo evt. overveje noget PARTERAPI hos en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut.
:idea: Inden du/I evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

For mig er problemet at jeg gerne vil tilbringe mit liv sammen med ham og have børn, det har jeg vidst længe. Er bange for at hvis jeg tager snakken med ham om det, så vil han være tilbøjelig til at bakke helt ud af forholdet, fordi det er det nemmeste frem for at tage konfrontationen. Men ja, giver dig ret i at jeg skal have gjort op med mig selv om jeg vil blive ved med at leve i dette forhold.

Mange tak for dit svar, håber du kan hjælpe igen i fremtiden hvis det bliver nødvendigt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Min mand tænder på shemales, hvad skal jeg stille op

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lady01

Pas på, at du ikke lever på en drøm. Din mand tænder jo sandsynligvis på shemales (og det er helt igennem lovligt) - og først og fremmest har du ikke den sex i dit forhold, som du gerne vil.

Tager du ikke snakken med din mand, så lever du videre på en drøm, tager du snakken - selv om den skulle den give problemer, ja så er du tilbage til virkeligheden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 30. jan 2011 09:09, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Lady01
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. jan 2011 20:49

Indlæg af Lady01 »

Kan godt følge dig.. Til det må jeg sige at jeg ikke med sikkerhed kan sige det er pga hans fetich at vi ingen sex har. Han er 46 og jeg er 22, så der kan være utallige årsager. Vi havde sex i starten, men så gik det over. Jeg forsøgte i en periode at lægge op til sex, men blev afvist gang på gang med en eller anden undskyldning, og så turde jeg ikke mere. Jeg har snakket med ham om det tre gange nu, og forklaret ham at han altså skal tage noget mere initiativ til sex, og der er stadig ikke sket noget.

Men at vi ikke dyrker sex er ikke det eneste problem, jeg har generelt eftersøgt mere intimitet, berøring og kys osv. Og sagde til mig selv at hvis ikke der er sket nogen ændring inden februar ville jeg pakke mine ting og gå. Nu er jeg så i en situation hvor vi i de sidste par uger har haft det SÅ godt, alt har fungeret, vi har været kærlige og glade. Men der er stadig ingen sex! - Jeg forstår det simpelthen ikke. På trods af at jeg har spurgt ham direkte om hvorfor han ikke gider sex med mig, har jeg endnu ikke fået noget konkret svar.

Det er så frustrerende, og er godt klar over hvad jeg ender med at blive nødt til, fordi sådan her kan jeg ikke leve. Men vil så nødig gå fra ham, da jeg virkelig er glad for det, vi har, når det fungerer :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Min mand tænder på shemales, hvad skal jeg stille op

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lady01

Pas på med ikke at lade dig fange i et par lykkelige glimt, tingene bliver sjældent nemmere, når man først får børn.

Inden du evt. går, så kunne du jo foreslå ham/kræve af ham, at I går i noget PARTERAPI, for at se om det kunne hjælpe på din situation.
:idea: Inden du evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"