Lyst i lange forhold?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
Gæst

Lyst i lange forhold?

Indlæg af Gæst »

Jeg er gift med en dejlig mand. Men desværre har han mistet lysten til kys sex og kærtegn. Jeg har brokket mig lidt, både på den sjove og den lidt trælse måde. Han er for træt, er hans undskyldning. Men de sidste 6-7 år har vi kun elsket 1-5 gange om året. Og stadig helt uden tungekys... Jeg har lært at klare min lyst selv, her indenfor det sidste år, (efter at jeg har læst på dine sider :D ) og det letter mine frustrationer en del. Men jeg savner alt det andet ..... Jeg vil ikke skilles for på alle andre områder har vi det godt. Og vi har også alm. nærhed med små kys og knus. Jeg har prøvet at tage snakken med ham, men han gør som om jeg overdriver problemet, og bliver jeg ved, dropper han det daglige bad, :roll: for så ved han jeg ikke kommer ind på emnet.

Det er jo ikke noget jeg selv indrømmer overfor veninderne, fordi de er lidt yngre end mig. Men på dem der også er i lange forhold hører jeg også, at de brokker sig over deres mænds manglende lyst. SÅ her er så spørgsmålet: Er mænds lyst bare overdrevet? Er det kvinderne der er de mest lystne når man passerer de fyrre? Og hvorfor bliver mænd snerpede med alderen? De kan altid få det til at lyde som om vi kvinder er lidt perverse, når vi skubber til fantasien og beder om lidt mere end 10 minutters opvarmning!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Lyst i lange forhold?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er ret almindeligt at lysten kan dale noget, eller kan køre op og ned i langvarige forhold. Noget handler om, at vi ikke længere er så spændende for hinanden, når vi ser meget til hinanden i forholdet. Derfor vælger en del så osse at flytte hver for sig, for på den måde at genskabe lysten. Så mødes man nemlig for at mødes :1:.

Man kan ikke generalisere ud fra få eksempler.
Nogen mænd mister lysten, og mindst lige så mange kvinder mister lysten - desværre bor de sjældent sammen, selv om det nok ville være passende. :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"