Holder for længe

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Mikkel

Holder for længe

Indlæg af Mikkel »

Hej.

Jeg har efterhånden skrevet her inde mange gange og har altid fået god hjælp. Så hvorfor ikke igen? :)

Jeg har altid tænkt at det at holde i lang tid er en god ting, og har også trænet på det. Og det skal siges jeg lige har reddet en af mines venners forhold med det! Han holdt kun 2-3 minutter, men ved nogle metoder jeg selv har erfaret virker kunne han nu holde så længe HUN måtte sige stop fordi hun ikke kunne mere ^^

Men mit problem er at jeg holder for længe.
Jeg havde en veninde på besøg i weekenden, og det var ret sikkert vi skulle have sex, det var en af de første gange vi mødtes så jeg var ikke 100% tryg ved hende.. men meget tryg!

Første gang vi var sammen var jeg øvers da hun var lidt træt hehe.. men efter noget tid sagde hun hun ikke kunne mere, og spurgte om jeg ikke kunne komme nu. Jeg prøvede virkeligt men kunne ikke, først da jeg tog hende bagfra kunne jeg. Jeg tænkte det kunne være fordi hun så var strammere, men det er et generelt problem. Jeg har heller aldrig prøvet at få udløsning under oralsex, og da hun prøvede her i weekenden endte det med den blev slap efter noget tid.

Det er selvfølgelig noget der kører mig psykisk ned, for det er klart det er rart ikke kun at holde 2-3 minutter.. men når man kan tage helt op til halvanden time hvor man virkelig prøver er det ikke så sjovt.

Når jeg selv er igang tager det også oftest omkring de 10-15 minutter, men jeg ville teste hvor hurtigt jeg kunne, og det tog stadig 7 minutter.

Hvordan kan det være? :/...

Da jeg var sammen med min eks kæreste gik det hurtigere og hurtigere.. men det var altid mig der kæmpede for at blive færdig.. kan kun huske én gang hvor jeg blev færdig hurtigt.

Og lige en anden ting. så da jeg fik oralsex stoppede hun pludseligt og spurgte hva "de underlige knupper rundt i kandten af mit pikhoved var?" Jeg sagde det var noget nogle fyrer bare har, og så fortsatte hun.. men det gjorde da mig trist? For jeg ved godt det bare er tejlknupper, men hun sagde hun aldrig havde set sådan nogel før.. og hun har ellers været sammen med ret mange.

Og vil også godt lide spørge om det er normalt pigen kun holder ca. 5-7 minutter :s..

Det gjorde det ekstra svært for mig når jeg tager lang tid!.. skal MINIMUM bruge ca. 13 minutter for at blive færdig.. :/

Min eks holdt da en del længere tid, var meget få gange jeg oplevede hun måtte sige stop, men er ikke første gang jeg har oplevet en pige har måtte det.

Ved det var lidt meget. Men håber du kan hjælpe mig :)

Mvh Mikkel
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Holder for længe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mikkel

Vi mennesker jo meget forskelligt skabt, nogen kommer hurtigt og andre skal bruge et pænt stykke tid. Jeg har kendt kvinder, der kom bare jeg så på dem :2: og andre, hvor der skulle arbejdes en hel del mere for sagen :1: - og sådan er det osse med os mænd.

Hvis det som du tror handler om præstationsangst, så er der jo kun det at få ændret sit tankemønster og acceptere den forskellighed. Og - kvinder er lige som mænd forskelligt skabt, nogen har kusser, hvor man(d) nemt kan komme, og andre har kusser, hvor der skal noget mere til. Derfor kan man(d) måske nemt komme i en stilling med nogen kvinder, mens man(d) skal bruge andre stillinger med andre :1:.

"Tejlknupper"? Er det sådan nogen du mener? :2:
Billede

Du mener jo nok talgknopper, eller som vi nok snarere skal kalde dem papler (perlekædepapler), som formentligt mellem 10-25% af alle mænd har.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Knopper på pikken / penis.

:idea: Og kig under MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS i kategorien OM MÆND her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"