Rejsningen falder...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
anonym

Rejsningen falder...

Indlæg af anonym »

Hmm! dette ligner måske meget nogle af det andre har spurgt om, men nu alligevel.

Jeg har mødt den her nye pige som jeg er ret så glad for. Problemet ligger nu i at min rejsning den falder. Det er som om jeg kun kan holde min rejsning et minuts tid, hvilket er ret frustrerende.

Jeg har tidligere haft en fast kæreste, og med hende var der intet galt, da kunne jeg altid. Men det er efterhånden et par år siden, og jeg har egentlig ikke haft nogen andre før nu.

Hvis jeg onanerer kan jeg sagtens komme, men der er også som om den er lidt slap ind i mellem. Kan ens kost have noget at gøre med det??

Synes at det virker ret unormalt, at en fyr på 23 ikke kan holde sin rejsning, er lidt bange for, at jeg måske mangler min sexlyst, at jeg måske har vænnet mig til at være single og klare skærene selv du ved!

Men håber du kan komme med et råd eller lign.
Men endnu gang kan ens kost have noget at gøre med det, jeg spiser nemlig ikke alt for sundt og drikker måske lidt for meget i weekenderne.

Hilsen den fortvivlede anonyme
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningen falder...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Du er bestemt ikke den første, der oplever, at rejsningen svigter når man(d)/den møder en ny kvinde. Det er temmelig normalt (normalt=statistisk). Der er ikke andet for end at tage det afslappet :1:, og så foreslå en revanche - og når du er tryg nok ved den nye kvinde, så skal den nok komme op med hovedet igen.

For nogen mænd har alkohol - selv i små mængder - en negativ indvirkning på rejsnings- og orgasmeevnen.

:idea: PSYKE & SEX om Potens - Præstationsangst

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Det er meget betryggende at høre:)

Tak for dit svar. Vil bestemt også kræve revanche, håber bare at det bliver bedre, men det er nu betryggende at høre at det rent statistisk er et velkendt fænomen..
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"