Præstationsangst hos en fyr, hvad kan en kvinde gøre?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Gæst

Præstationsangst hos en fyr, hvad kan en kvinde gøre?

Indlæg af Gæst »

Hej,

Jeg har lige mødt en rigtig sød fyr, som jeg er vild tiltrukket til og det samme føler han. Desværre lider han af præstationsangst og selvom han var enorm tændt kunne han ikke få den op og stå :( Jeg har læst nogle indlæg og svar her på hjemmesiden og kan forstå at præstationsangst afhænger af at manden kan slappe af. Det kræver selvfølgelig han forsøge på at ændre fokus, men er der noget jeg kan gøre for at gøre situationen mindre anspændt?

Tak på forhånd.
Ana
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Præstationsangst hos en fyr, hvad kan en kvinde gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ana

Først og fremmest ved at forklare ham, at han ikke er i konkurrence med andre mænd, og at han hverken behøver at være X-købingmester eller Danmarksmester som elsker for at være sammen med dig. Og lykkes det ikke denne gang, jamen så får han da bare en revanche.
Han tænker sikkert i "nederlag", hvor det handler om at tænke i revanche. Og at han ved, at alle mænd kommer ud for at pikken ikke lige vil som hovedet vil.

Så jo mere afslappet du og han tager det, jo stivere bliver den formentligt :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Råd fra en der har prøvet det selv

Indlæg af Gæst »

Hej Ana

Nu skal du høre. Jeg er en fyr på 20 år, og jeg har selv haft det problem som din fyr tilsyneladende lider af! Da jeg mødte min nuværende kæreste kunne jeg heller ikke få den op og stå, og der frustrerede mig helt vildt...var altid vildt tændt i starten men da det så kom til stykket hvor jeg skulle op i hende, gik det ALTID galt!

Det tog mig næsten 2 mdr at komme mig helt over det, og det var en kamp uden lige. Måden jeg kom over det på, og som jeg måske også tror din fyr kan bruge, var først at finde en situation hvor jeg følte mig tryg - i mit tilfælde om morgenen. Da jeg så havde fundet ud af at det virkede om morgenen troede jeg at jeg også sagtens kunne om aftenen...men nej.

Så tog jeg ud og rejse 1 mdr, hvor jeg ikke så hende, og da jeg kom tilbage var jeg så liderlig, at jeg næsten ikke kunne lade være med at få rejsning, og jeg gennemførte derfor et samleje om aftenen. Idag ka jeg når jeg skal og holder endda rigtig rigtig lang tid, og det jeg kan kun takke min kæreste for!

Det min kæreste gjorde og som du også kunne gøre er:
Sig til ham at det ikke er sex der kommer i første række, og at han bare skal give sig god tid.

Hvis han kan under forspil, så prøv at overrask ham og bare hop op...på den måde bliver han overrasket og rejsningen når måske ikke at falde.

Hvis han kan om morgenen eller andre underlige tidspunkter så gør det der, således i bliver mere trygge ved hinanden.

Prøv evt også at aftale med ham, at han ikke må røre ved sig selv eller dig et par uger, og prøv så igen efter de 2 uger - så burde han i hvert fald være godt og grundig liderlig, og erektion derfor næsten uundgåelig.

OG tal sammen om det - det hjælper MEGET.

Men husk altid på at det nødvendigvis ikke er dig, der er noget i vejen med, det troede min kæreste nemlig om sig selv, og jeg måtte derfor konstant forsikre hende om, at det slet ikke var tilfældet!

Håber du og andre i samme situation kan bruge min historie og råd til noget

Venlig Hilsen

MIG :P
Ana

Tak for indlæg

Indlæg af Ana »

Hey,

Mange tak for svarene. Det er rart at høre fra andres erfaringer og gode oplevelser. Det skal jeg helt sikkert holde i tankerne. :)

Hilsen
Ana
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"