Endelig fik jeg drømmepigen og så virker den ikke

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
anonym

Endelig fik jeg drømmepigen og så virker den ikke

Indlæg af anonym »

jeg har i flere år været vild med den samme pige, som jeg ikke kunne få, og havde opgivet at få hende. så jeg havde så et forhold med en pige jeg ikke elskede for at prøve at glemme hende

jeg har aldrig haft rejsningsproblemer før, faktisk tvært imod, havde jeg fuld rejsning konstant, da jeg var sammen med den anden pige, så hun til sidst blev irriteret over det (jeg fantaserede om drømmepigen da jeg var sammen med den anden, ved ikke om det kan have nogen betydning?)

men så skrev drømmepigen pludselig og ville se mig, og vi er sammen nu
men så kan jeg pludselig ikke få rejsning. den bliver næsten stiv, men så falder den igen, så snart hun røre ved den eller jeg prøver på noget

jeg er dybt frustreret over det, for jeg føler at jeg mister min maskulinitet og machorolle totalt når skidtet ikke virker, og kan mærke hun også er frustreret over det, plus at hun føler det er hendes skyld, når jeg aldrig har haft problemet før
Jeg ved sex er meget vigtigt for hende, og er bange for at miste hende på det, hvis der ikke sker noget, meget hurtigt

jeg gætter på det er præstationsangst af en art, siden det kun er med den pige jeg helst vil være sammen med

men hvad kan jeg gøre ved det? jeg er totalt blank på det område, da jeg aldrig havde troet at sådan noget kunne ske for MIG

jeg har overvejet at give hende lov til at være sammen med andre fyre indtil det virker igen, for at holde på hende
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Endelig fik jeg drømmepigen og så virker den ikke

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

:!: Først, selv om det nok er en stil du har tillagt dig, så husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Ja som du kan se, så hører dit indlæg tydeligt til under PRÆSTATIONSANGST. Hele dit indlæg oser af præstation: Du (ikke føler men) tænker, "at jeg mister min maskulinitet og machorolle totalt når skidtet ikke virker". ... "er bange for at miste hende på det, hvis der ikke sker noget, meget hurtigt" ... " Endelig fik jeg drømmepigen" osv. Der er virkelig noget her, der skal indfries og sikres!

Du er bestemt ikke den første mand, der oplever dette tilsyneladende paradoks, den mest attråede og så nægter pikken at medvirke. :1:

Der er et begreb, der hedder penisvisdom, det betyder, at kan det ene hoved ikke sige nej, så gør det andet hoved det.

Jeg tror vejen ud af problemet er at fortælle kvinden, at JA netop hun er grunden til at den midlertidigt strejker. Grunden er, at hun er så ualmindelig dejlig, at du i den grad vil vise dig som en mand for at være sikker på, at hun ikke går fra dig - og den indbyggede frygt nægter din pik altså at leve under.

Så tålmodighed, god tid, lære hinanden at kende, ikke at skulle præstere noget - og fremfor alt at stoppe din fjendtlighed over for din pik (skidtet). Pikke fungerer som andre vellystige væsener dårligt under tvang! Altså at stoppe tankerne og at komme ned i kroppen igen.

Den med at foreslå, at hun skal være sammen med andre mænd, synes jeg er at undervurdere hende. Måske handler hendes frustration blot om, at du er frustreret, kvinder har det med at påtage sig skyld for alt muligt. :1:

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Potens - Præstationsangst

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"