Min kæreste og min pik!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
jaaaa

Min kæreste og min pik!!

Indlæg af jaaaa »

Vi skal i seng sammen for fa'en..

Og vi har lige prøvet altså.. og ligeså snart vi skal prøve... svinder det stive bare væk altså??! Det har ikke noget at gøre med at tænde på nogen, for det gør jeg. Hvor er det henne, hvorfor sker det? Jeg har normalt aldrig problemer med rejsning.
Hvorfor sker det? Answers PLEASE!!!!!!!!!!!!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste og min pik!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jaaaa

Du skal se, det handler nu nok om præstationsangst, som er en forventningsangst. Du er bange for, at den ikke vil stå, og så står den ikke. Du bliver vred på den over, at den ikke står, og så bliver den vred på dig og lægger sig ned.

Fortæl lidt mere om dit forhold til din kæreste - og hvor gammel er du, hvad er dine erfaringer?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jamen vores forhold. Det er en go' veninde som så er min kæreste nu. Der er ikke noget anspændt eller noget når vi er sammen, det er meget stille og roligt og vi er os selv.

Jeg har før prøvet at den ikke ville det store før, men normalt er der ingen problemer. Jeg mener, i løbet af dagen osv..

Men det gør at jeg, selvom jeg prøvet at koncentrere mig om "ingenting", tænker jeg stadig på "hvad nu hvis den ikke vil" og "åh nej" osv.. Selvom jeg virkelig prøver at slå det ud af hovedet, men det er svært når man nærmest "forventer" at det sker, fordi at det ér sket med andre, jeg har skulle ha' sex med.

Jeg føler det helt håbløst når jeg ikke kan, som om at jeg ikke kommer til at få et ordentligt sexliv igen eller sådan noget. Det er meget irriterende, og det er noget jeg har tænkt en del på, på det seneste.

Jeg er 18 år.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Min kæreste og min pik!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jaaaa

Løsningen er ikke at være bekymret, og alle mænd oplever fra tid til anden den situation. I stedet for at betragte det som et nederlag, så har jeg blot krævet revanche, hvad kvinden altid har været med på :1:. Det har været en god strategi for mig!

Og lær at skelne mellem hvad du føler, og hvad du tænker. Følelser kan vi ikke gøre meget ved, tanker kan vi tænke anderledes. Når du skriver: "Jeg føler det helt håbløst når jeg ikke kan, som om at jeg ikke kommer til at få et ordentligt sexliv igen" - så er det ikke noget du føler, så er det noget du tænker. Du må lære at tænke anderledes. Og så i øvrigt holde op med at være i "krig" med din pik. Husk Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"