Løgn, sex og præstationsangst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Tvillingen

Løgn, sex og præstationsangst

Indlæg af Tvillingen »

Hejsa.

Jeg er sammen med en pige nu som jeg virkelig elsker, og lige meget med hvor tændt hun og jeg selv er, går det altid galt for mig. Jeg er nu 18 år, går i 2.G osv. og er stadig jomfru. problemet da, at jeg har løjet og for hende og vennerne om at jeg har fået masser af fisse siden jeg var 14, og hun tror jeg er så erfaren at det gør ondt. men sanheden er noget helt andet, jeg er stadig jomfru og min pik bliver slatten vær' eneste gang vi skal have sex og jeg skal ind i hendes fisse. hvorfor kan pikken ikke bare være lige så hård, som når jeg onanere? jeg har prøvet ikke at onanere i en måned, men nej så kan jeg stadig ikke blive ordenlig stiv og ender med at blive slatten når det kommer til stykket. please, hjælp mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Løgn, sex og præstationsangst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tvillingen [tvilling]

Du ved jo udmærket, hvorfor den lægger sig. Fordi du er bange for, at hun skal opdage sandheden.

Bid hovedet af al skam og fortæl hende, hvordan det i virkeligheden er, og så har du mulighed for at starte derfra, hvor du i virkeligheden er. Masser af drenge og piger praler og overdriver for ikke at tabe ansigt overfor kammeraterne (som osse overdriver og praler for ikke osv. osv.) :1:.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Tvillingen

Indlæg af Tvillingen »

Hej igen :)

Det kan godt være at du har ret, men er der ikke bare en lille chance for at det ville løse sig på en anden måde?

Som jeg har læst her inde på dette meget oplysende forum, så kan rejsningen også falde hvis man sætter spørgsmålstegn ved pikkens stivhed.

Jeg er bare nysgerrig selvom jeg ikke tvivler på dine råd, du må forstå at hendes bedste veninde er kæreste med en af mine gode venner, som godt kunne finde på at fortælle og joke om det.

Jeg er typen som godt kunne finde på at droppe hende af den grund, og det gør det nemmere fordi hun allerede nu spørger sig selv om jeg virkelig tænder på hende?

Det her er et desperat råb om hjælp, på forhånd mange tak :)

- Tvillingen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Løgn, sex og præstationsangst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tvillingen [tvilling]

Bag tvivlen om pikkens stivhed ligger angsten for, hvad kvinden vil tænke/mene. Det er det, du skal komme ud over - og selvfølgelig osse over om andre kunne finde på at joke om det. ALLE mænd oplever rejsningsproblemer gennem livet. Masser af kvinder oplever orgasmevanskeligheder. INGEN af os er perfekte.

Mange kvinder er så selvoptagede, at de tror, at mænds vanskeligheder handler om dem, som om mænd ikke kunne have deres helt egne problemer. Det er derfor din kæreste spørger sig selv, "om du virkelig tænder på hende". :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"