Shit jeg er nede....

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Hojannes
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. nov 2008 15:53

Shit jeg er nede....

Indlæg af Hojannes »

Hej... ihhh ved dårligt hvor jeg skal starte eller slutte.

Jeg er Mand, ja det er jeg vel på 28 som ligger og roder med nogle grimme problemer.

For 1 år siden gik jeg og x'en fra hinanden, hun skred med min ven. Vi havde på det tidspunkt været sammen i 5 år. :( købt hus osv.
Det gik mig meget på, og jeg var virkelig ked af det. Prøvede på alle tænkelige måder at få hende tilbage.
Jeg havde forinden haft en lang periode hvor sexlysten var forsvundet, hun ville ha børn, og jeg var begyndt at flirte lidt for meget med andre (indrømmet jeg var sgu en idiot.) Alt dette har jeg fortrudt siden, og tanken om børn popper tit op for mig, hvortil jeg bliver lidt ked igen.

En lille md, efter hun smuttede begyndte jeg så at se en anden pige.
Flyttede praktisk talt ind hos hende med det samme. Gjorde det nok mest af alt for at "glemme" den anden, men stadig kæmpede jeg med at få den gamle tilbage. (endnu engang var jeg en idiot....)
Det gik faktisk meget godt, sex'lysten kom igen, og jeg havde tit sex. Men igen så dalede lysten. Den nye pige havde begyndt at forandre sig, hun havde nogle personlige problemer, disse tog hun med hjem og lod dem falde på mig.
Det udartede sig, og sluttede med at hun begyndte at være rigtig ond med sine ord.
Tidligere i mit gamle forhold, havde jeg aldrig hørt for, at jeg var lidt mindre udrustet, men her fik jeg pludselig at vide at jeg havde en lille pik... Og den kom så hver gang hun blev rigtig sur.
Troede egentligt ikke det betød så meget for mig, men pludselig greb jeg mig selv i at, tænke "hvordan bliver den større?"
Hun begyndte så at smide mig ud, med korte mellemrum, slå op osv, hver gang brød jeg sammen og blev taget ind igen.
Det hele sluttede med, at hun begyndte at slå og bide mig. Hun slog så op for sidste gang.
Følelsen i maven var med det samme, at jeg var ked af det, men alligevel også lidt glad for at slippe for hende. (Min egen konklussion er at jeg nok er bange for at være alene)

Hvilket mit nye problem sikkert også er en del af. For få dage efter mødte jeg så en ny pige, og hun er faktisk rigtig sød. Og jeg fik lidt glæde igen, hvilket jeg ikke havde ved den anden, men NU har jeg det problem at hun ikke vil se så meget til mig.

Altså hun vil godt se mig, men syns self. vi skal ta den med ro, hvilket jeg godt kan forstå for det er sgu åndsvagt at flytte sammen efter et par dage. MEN det gør mig virkelig dårlig inden i, lidt på en god måde, altså sommerfugle, men pisse nervøs for at hun vil droppe mig.
Derfor spørger jeg ind til det engang imellem, hvilket jeg godt kan se er dumt, da jeg jo så bare irriterer hende.

Og for at det ikke skal være nok, så er den helt gal med potensen, første aften døde den for mig, efter kort tid. Anden gang kunne jeg intet få ud af det, vi prøvede et par gange på forskellige måder, og hun er virkelig forstående. Rigtig god til at takle det. Men jeg er helt i kælderen nu.

Sexuelt tænder jeg på piger, og kunne også få den op og stå, men den er sgu bare ikke lige så hård mere, syns nærmest den ser mindre ud, det sker også når jeg onanere, her kan jeg også miste lysten, og her er den halvslap, når jeg får min udløsning.

Hvordan får jeg min lille men hårde diller frem igen, den nye pige har ikke beklaget sig over størrelsen eller noget, så der er vel ikke noget at være bange for der, men den ligger derinde i baghovedet hele tiden og tænker gad vide om hun kan bruge den...

HJÆLP inden jeg går helt amok på mig selv.

Vh Hojannes :roll:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Shit jeg er nede....

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hojannes

Jeg tror det allermest handler om at lære slappe af. Du stresser dig selv alt for meget, og når du ikke kan finde ud af at slappe af, så slapper din pik af for dig.

Lær at være alene, så bliver du meget rarere at være sammen med. Sørg ordentligt færdigt, inden du kaster dig seriøst ind i et nyt forhold.

Hvis en kvinde skal ramme en mand rigtig hårdt, så skal hun bare sige, at hans pik er lille, så nemme er vi! :2: Husk der er mange andre kvaliteter i et sexforhold end lige præcist pikkens størrelse.

Så lær dig selv at give god tid denne gang, så kommer pikken såmen nok frem igen. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"