Jeg har et stort problem med ikke at kunne få sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
PaulPheonix
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. dec 2010 23:50

Jeg har et stort problem med ikke at kunne få sædafgang

Indlæg af PaulPheonix »

Hej Per

Jeg har et stort problem som jeg håber at kunne få belyst lidt nærmere.
Jeg har læst ret meget men der er ikke nogen som har præcis det samme problem som mig så håber virkelig på at kunne få en tilbagemelding fra dig af.

Jeg er en gut på 18 år som har været sammen med min kæreste i 5 måneder og jeg har været seksuelt aktiv siden jeg var 16. Jeg har været sammen med diverse piger og har ikke på noget tidspunkt kunnet få udløsning. Det sker kun når jeg selv onanere til sidst i samlejet, efter jeg har været inde i hende eller hun har givet mig hand/blowjob og jeg selv tager "resten" så at sige (jeg kan sagtens komme hvis hun ligger foran mig og jeg hiver i banditten). Jeg er ikke på nogen form for medicin, har ikke rejsningsproblemer eller noget i den stil. Vi bruger ikke kondom så det kan heller ikke være derfor. Jeg har læst at jeg ikke skal tænke på at jeg SKAL komme men det er ret svært når det skuffer både mig og specielt også min kæreste når jeg ikke kan uden jeg selv hjælper til. (Hun vil jo gerne kunne give mig fuld tilfredsstillelse).

Har du nogen tips til hvordan jeg kan få min hjerne til at slå fra, og jeg overlader kontrollen til min kæreste fuldstændig? Jeg er af meget eftertænksom karakter og har svært ved ikke at tænke "jeg skal komme", det ville være rart med nogle hjælpemidler til at kunne lade være med at tænke på, at jeg skal komme.

Hvis du har nogen kontakter, links, hjælpemidler, hypnotisører mm. vil jeg rigtig gerne have dem. Men hvis der er et billigere alternativ vil jeg meget gerne prøve det først.

Med venlig hilsen
Gut der ikke kan komme uden egen "håndarbejde"
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg har et stort problem med ikke at kunne få sædafgan

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Paul

Forventningspresset til, at du skal komme, låser for din evne til at give slip. Du kan jo overveje, om du i andre situationer bedst kan lide at have styr på situationen - sådan som du egentlig har ved sex - hvor du så at sige tager sagen i egen hånd.

Noget du kan overveje er at prøve forskellige stillinger, du kan holde en længere pause mellem orgasmerne, så du er mere tændt, du kan f.eks. tænke på dig selv først og kvinden sidenhen, din kæreste kan lære at klemme mere osv.

Du kan lade være med at tage det, at du ikke kom ved kvindens hjælp som et nederlag, tænk mere på, at du så vil have en revanche. Op på hesten igen.

Og tænk i at sex er en leg - ikke en præstation.

:idea: PSYKE & SEX om Orgasme mangler
:idea: Og kig under MÆND OG ORGASME i kategorien OM MÆND (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"