Kan det blive os igen?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DEPRESSION
coldasice

Kan det blive os igen?

Indlæg af coldasice »

Jeg er en 30-årig veluddannet kvinde, som var sammen med min eks-kæreste (32 år) i 7 år, hvoraf vi boede sammen i 6 år. Da vi mødtes var vi stormende forelsket, fascineret, betaget af hinanden og så hinanden stort set hver evig eneste dag. Vi ville hinanden SÅ meget! Og sådan stod det på i næsten 1 1/2 år, hvor vi ikke havde et eneste problem eller skænderi! Alt var lutter idyl og jeg troede det var det og det samme gjorde han, og vi havde planlagt hele livet SAMMEN! Men efter 1 1/2 år fik jeg en alvorlig depression fra den ene dag til den anden (udløst af ham -han var dog ikke skyld i den) og siden den dag blev jeg følelseskold og ubrød med det samme "nu bliver det aldrig det samme mellem os". Og ganske rigtig. Jeg kunne ikke give eller tage imod længere, pludselig blev jeg en anden kvinde, som konstant var ked af det, trist, deprimeret og en rigtig sortseer. Og havde ikke lyst til at kysse med ham eller have sex med ham. Jeg ændrede karakter, og kunne ikke mærke ham og jeg kunne ikke give ham noget. Hvor end jeg gerne ville og hvor end jeg hver dag kæmpede og håbede for, at det gode skulle komme tilbage. Han stod uforstående overfor mig og ville stadig mig 100% i såvel modgang som medgang. Han hjalp mig, støttede mig, var der for mig og forsikrede mig om, at han elskede mig højere end noget andet. I næsten 6 år levede vi sådan indtil vi begge måtte give op for et års tid siden. Vi var begge drænet, for vi indså at drømmen om os to lykkelige ikke kunne realiseres, selv om vi begge to gerne ville mere end noget andet. Vi har nu været væk fra hinanden et lille års tid og jeg spekulerer/drømmer stadig om det mon nogensinde kunne blive ham og mig igen? For mig har han altid været der, støttet mig, hjulpet mig, elsket mig og jeg synes han er perfekt og jeg synes stadig at han er drømmemanden. Jeg troede han var årsag til mit