Er jalous på min kones tidligere sex partnere

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
anonymm

Er jalous på min kones tidligere sex partnere

Indlæg af anonymm »

Jeg er desværre typen der ville vide alt om min kones tidligere forhold, selvom jeg ikke kunne tåle at høre svaret, pga jeg led sindsygt af jalousi…
Jeg har været sammen med min kone i 15 år nu (gift i 7), jeg var meget jalous anlagt i starten, men den forsvandt gradvist jo længere tid vi var sammen. Som tiden gik blev jeg mindre og mindre jalous, og den var stort set væk i næsten 12 år, men her sidste år skete der noget, som virkelig vækkede min sunde jalousi, og det er min kone også klar over, at jeg havde en god grund til at blive jalous og såret.

Det store problem er nu, at efter den episode (som jeg er kommet over), så er jeg igen begyndt at tænke på min kones tidligere kærester og elskere, steder de har gjort det osv osv.... Hun har været sammen med 12 før mig (er det mange????). Jeg ser det i billeder og, det er virkelig ubehageligt, det er så slemt, at nogle gange kan jeg ikke røre ved min kone eller ha sex sammen med hende, fordi jeg ser hende sammen med dem.

Jeg ved at det sikkert har noget at gøre med, at jeg er usikker på mig selv og ikke føler mig god nok for min kone, selvom hun gentagne gange har sagt til mig, at jeg giver hende alt, hun har brug for, at hun aldrig har haft det bedre end, hun har det sammen med mig, hun har aldrig fået så mange orgasmer og god sex som nu, så alt hun har oplevet før mig er for hende et overstået og glemt kapitel og, at det eneste hun vil tænke på nu er de gode minder og oplevelser, vi har sammen .... er der en recept mod de her ulidelige tanker og, hvorfor det skal være så svært at gi slip på hendes fortid, for der er ikke noget jeg hellere ville eand bare at elske min kone som elsker mig over alt på jorden..... hjælp mig venligst med nogle gode råd til at komme af med disse ubehagelige/ syge tanker og forestillinger før det går helt galt, og jeg skubber min kone væk fra mig....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er jalous på min kones tidligere sex partnere

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej anonymm

I grunden handler det jo slet ikke om din kone og hendes oplevelser med sine tidligere elskere. Det handler om dig, og dit forhold til dig selv.

På hvilken måder tænker du nedsættende om dig selv, specielt om dig og sex? Hvad er det, som du er utilfreds med ved dig selv? Hvordan er du ikke god nok til andre og til dig selv og din kone? Hvordan har din kone truffet et dårligt valgt valg ved at vælge dig som sin mand? Prøv at svare på disse spørgsmål.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"