Min kæreste snakker om sin sexuelle fortid

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
Den frustrerede fyr.

Min kæreste snakker om sin sexuelle fortid

Indlæg af Den frustrerede fyr. »

Hej.

Jeg har været sammen med min kærester i snart kun 2 måneder.
Hun har et behov for at fortælle mig, om hendes sexuelle fortid, fordi det "har gjort hende til den hun er", men mit problem er, at det knuser mit hjerte. Når hun fortæller mig de ting, får jeg meget detaljeret billeder i mit hovede om hende, der har sex med fyrene. Og når jeg fortæller hende, at det er et kæmpe problem for mig og, at jeg ikke kan få tankerne ud af hovedet, så bliver hun sur og forstår det ikke.

Hun tror, at det er fordi, jeg ikke kan acceptere, at hun har været sammen med andre end mig, men problemet er, at hun skal fortælle om det.

Hvad kan jeg gøre? - Det ødelægger mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste snakker om sin sexuelle fortid

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den frustrerede fyr

Som jeg kan se det, er der to væsentlige problemer.

1) Din kærestes behov for at fortælle dig om sin seksuelle fortid, som i grunden er dig ganske uvedkommende - og som ydermere opleves som sårende for dig at høre om. Hun må forstå, at hun hun i den grad overskrider dine grænser, og at hun stoppe med det. Det er først og fremmest nutiden med hende, der har interesse for dig.

2) Din evne til at gøre hendes fortid til et problem for dig. På hvilken måde gør du hendes fortid til et problem for dig? Handler det i grunden om dit eget syn på dig selv? Går du i konkurrence med hendes fortidige oplevelser? Har du en forestilling om, at hun ikke skulle have oplevet noget seksuelt før hun mødte dig? Hvor gammel er du , og hvordan ser din fortid ud?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"