Erfaring

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
Shiv

Erfaring

Indlæg af Shiv »

Hej Jeg er gift på 7 år, og vores sexliv har været godt. Vi fandt hinanden da vi begge lige var fyldt 18 år, og jeg har været i seng med 1 pige og jeg vidste hun havde været i seng med 2 andre mænd end mig. Efter vi fandt sammen (nu ialt 10 år), har jeg altid synes vores sexliv udviklede sig. Jeg begyndte sidste år at bolle hende i røven for første gang, hvilket jeg synes var vildt frækt. Inden for de sidste 3 mdr. er jeg også begyndt at slikke hende, og det kan hun godt lide. Jeg har synes det var begyndt at være "vores" lille ting sammen at vi gjorde de 2 frække ting sammen. Men efter en lang diskussion hvor jeg spurgte til hendes fortid, fandt jeg ud af at hun både havde prøvet analsex og slikket flere gange før mig. Jeg føler mig nu ydmyget og rasende på hende - ja nærmest svigtet af hende - det er nærmest som om hun har haft en affære, selvom jeg godt ved at det ikke er tilfældet. "Vores" fælles hemmelighed, var åbenbart kun min hemmlighed. Det føles som om hun bare har kørt det på "rutinen".
Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller gøre....hjææælp.

mvh
Shiv
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Erfaring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Shiv

Nu er hverken analsex og slet ikke oralsex noget specielt i et seksuelt forhold, så derfor er der heller ikke noget mærkeligt i, at din kone har prøvet disse sex-variationer med sine tidligere kærester/elskere. I forhold til min optik, så har vi ikke krav på at vide, hvad vores kæreste/kone/mand har oplevet med sine tidligere partnere, og det er et udtryk for en venlighed, at din kone har fortalt dig om noget, der i grunden kun angår hende og hendes tidligere partnere.

Handler det i grunden om en lav selvfølelse hos dig?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"