Tror hun har været sammen med flere end hun siger...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
den anonyme unge mand

Tror hun har været sammen med flere end hun siger...

Indlæg af den anonyme unge mand »

Jeg ved godt at det her emne kan synes langt ude og på mange måder latterligt! Men det er simpelthen gået hen og blevet et kæmpe stort problem/ byrde for mig at bære rundt på. Jeg tror simpelthen ikke på hende når hun siger hun kun har været sammen med én person (haft sex med én) udover mig.

Grunden til min mistillid, er at jeg fra flere af hendes gamle venner og veninder har fået at vide hun har haft sex med langt flere end det hun selv påstår. Når jeg så har konfronteret hende med det, har hun bare sagt at det skyldes hendes fortid, hvor hun valgte at lyve overfor sine veninder for at være mere "in" og over for sine venner for at undgå de skulle blive forelsket i hende, så de dermed forblev venner i stedet. Så hun påstår hårdnakket at hun kun har været sammen med én person.

Jeg ved ikke hvorfor det her er blevet så stort et problem for mig - men hun var den første jeg havde sex med... Det irriterer mig utrolig meget at jeg skal tænke så meget over det, men bliver ved med at tænke over, at hun nok har løjet for mig! Og derfor stiller jeg hende ofte "små spørgsmål" i håb om at hun til sidst indrømmer over for mig at hun har været sammen med flere :?, men jeg har efterhånden stillet en del spørgsmål og hun er ret træt af det - og hendes svar lyder ofte på "jeg kan ikke huske hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde" eller "jeg kan ikke huske det" - hvorefter hun bliver rigtig sur på mig!

Jeg har lovet hende at jeg vil prøve at lade være med at stille flere spørgsmål, men de bliver ved med at poppe op i hovedet på mig sammen med den nagende mistillid til hende!! Jeg ved ikke, kan nok bare ikke klare tanken om at hun skal lyve for at gøre mig glad. Men ved ikke hvad jeg skal gøre mere... :(

Er det normal for en pige at lyve overfor venner og veninder på denne måde?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tror hun har været sammen med flere end hun siger...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den anonyme unge mand

Hvad skal du bruge oplysningen om, hvor mange hun har været i seng med før dig til? I grunden er det jo slet ikke noget, der kommer dig ved. Det er en del af hendes privatliv, som hun har al mulig ret til at holde for sig selv, hvis hun ikke vil fortælle det til dig.

Det er meget almindeligt, at unge praler og gør antallet af deres erobringer væsentlig større, end det i virkeligheden er. Piger og drenge, der fortæller, at de skam ikke længere er jomfruer, men faktisk slet ikke har været i seng med nogen. Så jeg synes ikke, at der er nogen som helst grund til at tvivle på hendes forklaring, den kan med stor sandsynlighed være helt sand. Og skulle den ikke være sand, så må du respektere og acceptere, at det, der ligger før dig, tilhører hendes privatliv. Så stop dit ufrugtbare hjernespin, det vil blot ødelægge dit forhold til hende.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"