Kæresten er venner med piger, han har været sammen med

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
Anonym pige

Kæresten er venner med piger, han har været sammen med

Indlæg af Anonym pige »

Mig og min kæreste har været sammen i 8 måneder og bor hver for sig. Han bor sammen med 4 andre venner og de har rigtig mange fællesvenner sammen. I denne gruppe af fælles venner er der 3 piger han har været sammen med. Bl.a. En ekskæreste, en han har haft sex med og en som han har kysset med. Jeg har det rigtig svært med det. Det er specielt hårdt, når jeg er på besøg hos min kæreste og de osse er der. Jeg kan jo ikke sige han ikke må være venner med dem, når det er fællesvenner. Men det er ren selvtortur, at være i nærheden af dem. Jeg får diverse forestillinger i hovedet!! Jeg ved ikke om det er mig der bare er jaloux eller hvad det er. Havde en ekskæreste igennem 3 år som var mig utro mange gange og kunne derfor ikke klare at han havde pigeveninder. Jeg har virkelig åbnet op for denne mulighed med min nuværende kæreste, for stoler på ham, men kan simpelthen ikke klare de her piger.

Og det værste var jeg en dag spurgte ham om han havde været sammen med en af hans gode veninde i den her flok, fordi jeg ville vide det og til det sagde han nej. Jeg fandt så ud af at de har kysset i fortiden her til nytårsaften, fordi hun stod og snakkede med nogle om det. Fedt... Så har han osse løjet og selvfølgelig for at beskytte mig. Jeg ved man skal accepterer hinandens fortid, men det er svært når man hele tiden bliver mindet om den!! Hjælp hvad skal jeg gøre? :( kunne ikke finde et spørgsmål der lignede det her, så derfor skriver jeg.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kæresten er venner med piger, han har været sammen med

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym pige

Nu skriver du "pige", men jeg vil næsten tro, at du er over 17 år? Hvis du læser nogle af de andre indlæg i dette forum om JALOUSI OG SKINSYGE, så vil du finde andre indlæg, der minder om dit.

Du bliver nødt til at komme over, at du har haft en kæreste, der var dig utro. Du kan ikke kontrollere dig ud af din usikkerhed, tværtimod er din kontrolleren den direkte vej til at miste din kæreste. Ingen ønsker at blive kontrolleret, som du gør det!

Personligt synes jeg, at det er yderst sympatisk, at din kæreste stadig er venner med dem, han tidligere har haft et forhold til - eller som han blot har kysset lidt på.

Hvad er din frygt? Hvordan er din selvopfattelse?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"