Knopper på penisskaftet og testiklerne

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Anonym bekymring
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. maj 2009 17:30

Knopper på penisskaftet og testiklerne

Indlæg af Anonym bekymring »

Hej Psyke-sex

Jeg er en fyr på 21 år – jeg har bemærket at inden for det sidste halve år – er jeg begyndt at få sådan nogle hvide knopper på både penisskaftet og testiklerne, jeg har gjort et lille research på nettet omkring ”Hvide knopper” og er kommet frem til ”talgknopper” men jeg synes alligevel ikke at mine knopper ligner dem, de andre har illustreret med billeder. Det er ikke sådan at jeg kan mærke dem eller har nogle ømme dele.

Dem der er på penisskaftet minder lidt om normale bumser, mens dem som er på testiklerne er mere flade – men det bekymre mig lidt.

Nogen ideer, om det er talgknopper jeg har? Noget man kan gøre noget ved? :/

Jeg har vedhæftet nogle billeder af mine testikler – for at vise, hvad jeg snakker om.

Billede Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

v.h

Anonym bekymring
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Knopper på penisskaftet og testiklerne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym bekymring

Der er ingen grund til bekymring, det er ganske almindelige talgkirtler og hårsække, som alle voksne mænd har - og skal have!
Nydelige billeder, der illustrerer dem godt, tak for det :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym bekymring.

Re: Svar: Knopper på penisskaftet og testiklerne

Indlæg af Anonym bekymring. »

Åh Tak Per Holm, det hjalp meget at få af vide – jeg var virkelige bange for at jeg havde fået en eller anden mærkelig infektion.

Men er det naturligt at man først får dem i en alder af 20-21 år? Jeg har siddet og kigget på ” psykeogsex.dk” og jeg synes at alle indlæg omkring ”talgkirtler” er fra folk på en alder af 13-14 år.

Hvad med dem/det på selve penisskaftet, som minder lidt om bumser *Det er jo lidt ubehageligt* Er der noget man kan gøre for at holde dem nede/væk eller måske forsvinde?

vh Anonym bekymring
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Knopper på penisskaftet og testiklerne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym bekymring

Det kan være, at de andre har været lidt grundigere i deres anatomiske studier, end du har :2:.

Hvis man barberer sig på kønsorganerne, så er der stor chance for at lædere hårsækkene, og det giver nemt betændelse (bumser), og man kan iøvrigt få bumser overalt på kroppen og altså osse på pikken og pungen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"