Små røder pletter - Ingen irritation overhovedet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
pewx
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. mar 2010 15:29

Små røder pletter - Ingen irritation overhovedet

Indlæg af pewx »

Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Hej, disse to billeder vise nogle bittesmå røde plamager, men har læst og kigge på nogle af de andre og er i tvivl om det er svamp jeg har for det klør overhovedet ikke og det er lang tid siden jeg kan huske det kløede dernede. Og jeg må squ indrømme jeg er lidt genert over at gå til læge med det, er det noget der går over af sig selv eller er det vitalt at få det behandlet?

Hvis der er brug for ekstra info:
Er 19 år og har næsten lige fået ny kæreste vi har været sammen i 2 måneder.

Jeg havde samleje med hende søndag morgen ca. kl 7 og i løbet af dagen ved en omkring 13-14 tiden fik jeg ondt i hovedet og i øjnene, mine øjne blev meget vandet.

Mandag fik jeg ondt i halsen når jeg sank og dette blev bare værre om tirsdagen, desuden lidt snottet, men ikke meget ligesom en feber. Det skal dog siges at ugen forinden har jeg haft rigtig ondt i halsen og snottet, min stemme var klassisk forkølet/influenzaagtigt.

Desuden er mine mandler på størrelse med en 50 øre i diameter. Håber det kan bruges.

Mvh
Den generte
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Små røder pletter - Ingen irritation overhovedet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej pewx

Det er formenligt en hudirritation af en art, det kan godt komme alene af friktionen ved sex. Afvent og se, hvad der sker.

Og så har du så oven i reddet dig en forkølelse/influenza, men det har nu næppe noget med hinanden at gøre - ud over, at både forkølelse og influenza nemt overføres i forbindelse med sex :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

præcis det samme har jeg :(
pewx
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. mar 2010 15:29

Indlæg af pewx »

Hej igen, de røde pletter forsvandt ret hurtigt, det gjorde min influenza bare ikke :(

Men nu vil jeg lige spørge om noget i samme omgang, da billederne er ret dårlige men måske kan du se i billedet til højre at noget af penis hoved er lilla? i den nederste del. Dette område er helt glat og det samme omme bag ved ved "strengen". Men så fra udgangen ned til det lilla del er det som om min tissemand "revner" altså sådan nogle bittesmå fordybninger af lange streger som går ud i et område også med små fordybninger og så en masse små "øer" med fordybninger rundt om altså lidt ligesom en størknet ler ørken med sprækker over det hele, selvfølgelig bare i miniformat. Det kan godt minde lidt om taglknopper.

Ville høre om det er normalt eller at hovedet bør være glat som de andre steder,
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Små røder pletter - Ingen irritation overhovedet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej pewx

Kønsorganer kan have mange forskellige farver, og violette farver på pikhovedet er ikke usædvanligt. Dit "ørkenlandskab" handler nok om, at når pikhovedet ikke er fyldt af blod i forbindelse med erektion, så opstår der små furer. Der skal jo være hud til udvidelsen ved erektionen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"