Kønsvorter, herpes eller vandvorter?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Fyren22
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. mar 2010 00:21

Kønsvorter, herpes eller vandvorter?

Indlæg af Fyren22 »

Hej Per.

Nu har jeg i et par udviklet nogle små blærer over penis, og jeg har været lidt nervøs for dem, men da de ikke har kløet, og da de hurtigt forsvinder, har jeg tænkt det ikke er herpes. Men da jeg i går så, at der var kommet nogle knopper på selve penis, gik jeg lidt i baglås. Så tog fri i dag, og har læst side op og side ned om forskellige knopper, og er kommet frem til det nok er kønsvorter ELLER måske vandvorter, som jeg første gang så herinde.

Jeg har taget nogle billeder, og håber du kan give et bud på det?

Billede Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Jeg har haft ubeskyttet sex med varierende partnere, så er klar over der er en ret stor risiko for, at der er dårlige nyheder på vej i min retning.

Hilsen den nervøse fyr på 22 år.

----

Update:

Jeg har lidt mere jeg gerne vil sige angående emnet egentlig:

Alle de røde knopper fra nederste billede, undtagen den nederste, er forsvundet her i nat. Den nederste knop på nederste billede, synes af være af samme slags som den på øverste billede. Dem har jeg 4 af på penis, og de har ikke ændret sig siden i går. Det er som om der er kommet lidt tør hud på dem, som jeg rev af med to neglespidser, hvilket betød de blødte lidt, og fik en rød plet i midten, hvilket minder utroligt meget om disse:

Billede

Det skal også siges, at disse knopper kom i en periode hvor jeg har været snottet og syg, hvilket netop underbygger min teori om, at der er tale om en latent virus, der er kommet til udtryk grundet svækket immunforsvar?

Jeg tager ind på Bispebjerg sammen med kæresten i næste uge for at blive tjekket, men er stadig mega nervøs indtil da. Så hvis du kan afvise herpes og kønsvorter, ville jeg være en lykkelig mand!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønsvorter, herpes eller vandvorter?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fyren22

Det på billederne har ikke noget med hverken vandvorter eller herpes at gøre. Det ligner mest af alt et bumseangreb, og det kan sagtens komme af bakterier af forskellig slags.

Dit 4. billede af knopperne på din pik, blev bortcencureret af imageshark, så det kan jeg ikke afgøre, hvad er, men du er velkommen til at sende det på email til mig.

Fortæl, hvad hospitalet sagde.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fyren22 igen

Så blev jeg klogere

Indlæg af Fyren22 igen »

Hej igen.

Så har jeg været på Bispebjerg, og fik hele turen (hiv, klamydia etc.). I samme omgang vil jeg lige påpege, at sådan en podning i urinrøret er overvurderet. Det gør sgu ikke så ondt! :D

Men ja, det er en skam det første billede forsvandt, for det viste noget mere tydeligt. Det viste sig at være vandvorter, og både jeg og kæresten havde det. Hendes var ikke så tydelige, indtil de blev frosset, så blev de noget tydeligere. Er det normalt?

Anyway, faktisk har vi et kollektivt spørgsmål angående sex når vi begge har vandvorterne. Skal vi holde os fra det, eller er det ligemeget nu vi begge har det? Vi frygter at smitte hinanden frem og tilbage konstant, og så er det selvfølgelig sjovere at få det overstået og lagt bag sig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kønsvorter, herpes eller vandvorter?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fyren22

Ja så blev vi andre osse klogere :1:. Jeg er ikke på nogen måde ekspert i vandvorter, så hvad der er normalt ved jeg ikke, det vigtigste er jo osse at I nu begge får dem behandlet. Når de nu er så smitsomme, ville jeg nok vente med hudkontakt til, at I har fået has på dem, så I ikke laver en vedvarende ping-pong-smitte.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"