Talgkirtler

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
JC
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2. jun 2010 09:40

Talgkirtler

Indlæg af JC »

Goddag.

Nu har jeg i mange år efterhånden haft tydelige talgkirtler på skaftet af penis og man kan fra tid til anden trykke lidt ud som ved en almindelig bums. Ud fra det jeg har hørt kan det kun lade sig gøre at fjerne dem med laser samt fryse dem væk. Men når nu de ikke er på selve pikhovedet, kunne man så eventuelt bruge en sæbe. Den skulle gerne kunne fjerne urenheder og hudtalg. Kunne det være en mulighed eller skal jeg godt nok blive ved med at have dem?

Jeg ved godt du har sagt mange gange, at man IKKE kan gøre så meget ved dem Per. Men hvis det som du siger blot er talg som vel også er det der forårsager bumser andre steder på kroppen, hvorfor kan man så ikke få dem til at forsvinde som man kan i ansigtet? Kan som sagt glemme dem ud fra tid til anden, men de forsvinder ikke af det.

På forhånd, mange tak for dit svar og for at du tager dig tid til at hjælpe!

Mvh. JC
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Talgkirtler

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej JC

Læs om TALGKIRTLER. Talgkirtler forårsager ikke bumser, det gør bakterier, der trives på kroppen, og som nogen gange forårsager betændelse i talgkirtlerne = bumser. Talgkirtlerne skal være der.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"