Knop (blistlignende) på strengen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Gæst

Knop (blistlignende) på strengen

Indlæg af Gæst »

Hej

Fedt med sådan et forum.

Jeg har fået en lille hvid knop på strengen, og er lidt i tvivl om, hvad det mon kan være. Umiddelbart ligner det en blist som dem i munden på en prik. Ved et handjob begyndte det at bløde og svie, og nu er der en lille hvid plet. Det skal siges, at jeg har fast partner, og at vi begge blev tjekket for kønssygdomme inden kondom blev droppet. Det startede som lidt ømhed omkring strengen efter en uge med meget heftig aktivitet. Herefter gik ømheden væk indtil denne hvide plet kom. Den svier lidt, når forhuden trækkes tilbage.

Kan man godt bare få en lille blist eller vabel efter at få hård sex måske har skabt en rift? Og kan det derfor være nok at prøve med en lille pause? Kan simpelthen ikke forestille mig, at der skulle være noget grimt der gemte sig mellem min kæreste og mig.

Mvh
en gæst :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Knop (blistlignende) på strengen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej en gæst

Ja huden kan blive skadet alle steder - og osse på pikken, så hvis blisten bare forsvinder efterhånden, så er der ikke nogen grundt til bekymring. Hvis den bliver og evt. vokser, så kan det f.eks. være en kønsvorte (kondylom), som man sagtens kan få efter et stykke tid efter smitten. Og kønsvorter kan sagtens gemme sig inde i skedens mange furer uden at blive opdaget.

Se tiden an. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"