X-kæresten

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG FØRSTE GANG
Besvar
Tina

X-kæresten

Indlæg af Tina »

Heysa

Altså, jeg er næsten lige fyldt 14, og jeg er jomfru.. I fredags var jeg til fest, og min x-kæreste som slog op med mig for 2 uger siden, sagde til mig at han stadig elskede mig, selvom at han slog op dengang, og om vi ikk skulle prøve igen. Han sagde: "Selvom jeg er stiv(fuld) så mener jeg alt hvad jeg siger! Jeg elsker dig stadigvæk og synes at vi skal prøve igen" ... Vi havde et meget kort forhold, så vi havde ikk kneppet.. Vi var alene inde på et mørkt værelse hvor vi lige havde set et grineren klip, men så gik de andre og så var vi alene... Så lå vi i den der sofa, og han begyndte at tage tøjet af mig, og var meget betænksom, og sagde hele tiden at jeg bare skulle sige stop hvis det var jeg ikk ville... Jeg vidste godt at han mente alt det han havde sagt, men vidste oss at der ikk ville komme et forhold ud af det.. Men jeg ville godt kneppe med ham, men tænkte mig lidt om og så sagde jeg at jeg ikk gad fordi at jeg vidste han ikk havde noget kondom... Var det forkert gjort når jeg godt ville? Eller var det godt, når der ikk ville have blevet brugt kondom

Jeg regner ik med at han har nogle sygdomme, men alligevel var der noget der sagde at det ikk ville være smart.. .og det nok ville være bedst at gemme min første gang til min kæreste, og hvis vi så rigtigt kom sammen efter den aften kunne vi gøre det... Mange fortryder deres første gang, og ville lave den om hvis de kunne... Er det godt at rende rundt med den tanke, at man vil have ens første gang skal være noget specielt?? Hvis jeg havde kneppet med min X der i fredags, ville jeg føle det var noget specielt fordi det er en der beskytter mig, passer på mig, elsker mig (som ven og mere) og som jeg elsker meget højt, og har gjort det siden jeg mødte ham første gang... Er det så rigtigt det jeg gjorde, altså at lade være??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: X-kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tina

Jeg synes, at du tog en meget fornuftig beslutning ved ikke at have samlege med din (fulde) x-kæreste. Og det lyder osse som en god ide, at du gerne vil have at første gang bliver en god oplevelse med din kæreste - noget specielt.

Og endelig synes jeg, det er rigtig godt, at du ikke vil have sex uden kondom. Kondomer beskytter jo ikke blot mod kønssygdomme - men nok som det vigtigste - nemlig mod at blive gravid. Så hold fast i dine beslutninger.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Nybegynder - Hvordan?.

Du kan osse gå på :idea: Biblioteket og låne nogen af de mange gode bøger der er om seksualoplysning.

:idea: F.eks. Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 20. dec 2006 21:35, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG FØRSTE GANG"