Oral, og meget mere..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG FØRSTE GANG
Besvar
Anonym pige.

Oral, og meget mere..

Indlæg af Anonym pige. »

Hej Per! :)

Jeg er en muslimsk pige paa 16 aar, tror godt du kan huske mig, da jeg spurgte dig om mødommen osv.
Jeg har nogle spørgsmaal, som jeg var lidt i tvivl..
Min kæreste og jeg snakkede om hvordan vores første samleje skal være, og han vil slikke paa mine kønslæber istedet for skeden.. Naar man sutter paa skeden (altsaa den i midten af kønslæber), kan man have en stor risiko for at have fx. AIDS, herpes osv. Men han tror at det er rent og ikke farligt at sutte paa kønslæber, er det rigtigt?
Og hvis jeg skulle sutte paa hans penis, skal jeg saa gøre det ud i siderne, saa jeg ikke faar sexsygdomme? Er der overhovedet nogle former for oralsex, uden at have sexsygdom, altsaa udover at bruge kondom..

Jeg har ogsaa et andet spørgsmaal..
Er der overhovedet ikke et tegn paa om en dreng har været i seng med en før?
Min kæreste fortalte mig noget om at man kan, med det nye system, hvor man bliver tjekket om man har eller ej?
Haaber du kan svare paa mit spørgsmaal.

Hilsen
Anonym pige. :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Oral, og meget mere..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonyme pige

Det bedste sted at slikke en pige/kvinde er i området omkring klitoris.
:idea: PSYKE & SEX om Klitoris - Kilderen

Hvis du aldrig har været seksuelt sammen med en dreng, så har du ikke nogen kønssygdomme.

Man kan ikke se på en dreng, om han har haft sex med en anden pige/dreng. Hvis han ikke har haft sex med andre, så har han ikke nogen kønssygdomme, og hvis I har sex, kan I ikke smitte hinanden, fordi I ikke er smittet med noget.

[bog] Gå på biblioteket og lån f.eks. Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG FØRSTE GANG"