Bør jeg?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG FØRSTE GANG
Besvar
gæst

Bør jeg?

Indlæg af gæst »

Hej.
Jeg er en pige på 14 år og jeg har en 'ven', men vi er egentlig ret kæreste-agtige, kysser hinanden og har kælet en del osv.
Han er et år ældre end mig, og han har haft sex, og vi har egentlig begge lyst til det, men jeg er meget genert og ved det ikke rigtigt. :flov:
Jeg er jomfru, (og forholdsvis kristen) og er meget i tvivl om det er en god ide at gå i seng med ham. En ting er at jeg er genert og usikker på min krop, en anden ting er at vi jo ikke er kærester, men om jeg mon vil fortryde at Den første gang blev med ham, og ikke Den store kærlighed, jeg vel på et eller andet tidspunkt finder? Jeg håber du har et godt råd, så jeg ikke er ligeså forvirret!
Hilsen mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bør jeg?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mig

Man "bør" aldrig have sex!!! Man skal kun have sex, når man har lyst til det. Så alene af den grund skal du vente med at have sex/samlege.

Man skal heller ikke have sex/samlege, hvis man er i tvivl om, hvorvidt man vil have sex. Man skal have sex, når man har så meget lyst, at man ikke kan lade være. Og så skal man huske at beskytte sig, så man ikke bliver uønsket gravid.

Så vent du blot indtil, at du finder en dreng/pige, som du har så meget lyst til at have sex/samlege med, at du ikke kan lade være. Og hvis det er en dreng, så husk at beskytte dig mod graviditet og kønssygdomme.

Indtil du finder den dreng/pige, så sker der ikke noget ved at have seksuelle lege med en legekammerat, når lysten er tilstede. Forøvrigt vil "Den store kærlighed" indfinde sig flere gange i dit liv, så måske skal vi snakke om "Den store kærlighed lige nu" :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG FØRSTE GANG"