Nu det nu

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
ug

Nu det nu

Indlæg af ug »

Hej jeg er en dreng/mand på 16 år! Jeg har for to månder siden fundet en dejlig kærste, som jeg er rigtig glad for. Vi har snakket om sex, og vi gør det så snart hun er klar. Men den anden dag da vi sov sammen, blev jeg voldsomt liderlig, og kunne mærke det var gengældt. Eftersom jeg er jomfru blev jeg meget Overrasket, og meget nervøs. Jeg begyndte og stikke hånden ned i hendes undertøj (var meget liderlig og nervøs). Pludselig begyndte min rejsning og "gå ud" :flov: Så jeg lå med min kæreste som jeg for det første slet ved, om hun havde lyst til sex, jeg kan have tolket hende forkert. Og med en penis som blev slap, jeg havde stadig meget lyst til sex, men den ville ikke komme op og stå. Så jeg begyndte og kysse og kæle med hende, men den kom ikke op. Så til sidst måtte jeg meddele hende at den ikke kunne! Hjælp!
-Hvordan holder man sin rejsning
-Hvordan berøre man pigen for, at hun får orgasme
-Hvordan ved man, at man 100% kan kneppe en pige

Jeg ved det er meget sammenblandet, men jeg er meget forvirret!

Mvh
06
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nu det nu

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ug

Der er ikke noget som nervøsitet, der kan få en rejsning til at falde, så mon ikke det kommer, når I har lært hinanden og hinandens kroppe bedre at kende. Derfor er det osse en god ide at lære at tilfredstille hinanden inden, I begynder at have samlege.

[bog] Gå på Biblioteket og lån
[bog] Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
[bog] Anna Louise Stevnhøj: Efter den første gang

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"