Problemer med første gang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Strat

Problemer med første gang

Indlæg af Strat »

Hej Per,

Jeg ved ikke om det er placeret rigtigt da det i teorien ikke er min første gang.

Jeg har en kæreste som er 17 og jomfru. Vi har prøvet at have sex et par gange snart, og de sidste par måneder har jeg varmet hende op ved at give hende finger da hun var meget stram i starten.

Vi prøvede så endnu engang, og det fungerede stadigvæk ikke da det bare gjorde for ondt, kunne nærmest ikke komme op i hende og hun begyndte at bløde til sidst.

Det skal lige siges at hun ikke har en jomfruhinde længere.

Er der nogen øvelser jeg kan lave med hende for at hjælpe det på vej, eller kræver det bare mere tid og tålmodighed?

Med venlig hilsen,
Strat.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Problemer med første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Strat

Først og fremmest så tror jeg, at det handler om god tid og tålmodighed. Når du kæler for hende, så koncentrer dig om hendes klitoris, på den måde hun synes bedst om, hvis du med "give finger" mener føre fingeren ud og ind i kussen, så er det ikke altid specielt ophidsende.

Jeg tror, at din kæreste spænder i kussen (bækkenbundsmusklerne). Måske kunne det være en ide, at hun prøvede at indføre en mindre dildo i kussen - enten alene eller sammen med dig, for at vænne sig til at slappe af. Når hun oplever, at det kan lade sig gøre, så ved hun, at det osse kan lade sig gøre med dig. Husk at bruge kondom, så hun ikke ligger og er bange for at blive gravid.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"