Præsentionsangst ved første gang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Mads124578
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. jan 2010 17:41

Præsentionsangst ved første gang

Indlæg af Mads124578 »

Dav jeg er en dreng på 15 (16 om 19 dage) er jomfru og har været sammen med min kæreste i 1 måned nu som også er jomfru og vi startede med at prøve at have sex efter 2 uger men lige inden jeg vil putte den ind i hende, falder min rejsning?

Og vi har prøvet 2 gange efter der og det samme er sket, jeg har talt med hende om det og hun er rimelig ydmyget over det der er sket og vil virkelig ikk miste hende på grund af sådan et problem.

ER der noget man kan gøre ud over at tage det stille og roligt, lære hinandens ting at kende og at være komfortabel omkring hinanden når man er nøgen sammen :?:

Jeg har set at man kan købe en naturlig olie som skulle få ens erektion til at værre konstant og stor, men er det for tidligt at begynde på sådan noget i en alder af snart 16?

Venlig Hilsen Mads .
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Præsentionsangst ved første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mads

Det handler som du selv er inde på, om "at tage det stille og roligt, lære hinandens ting at kende og at være komfortabel omkring hinanden når man er nøgen sammen". Meget præcist beskrevet, men sådan gør I så altså ikke.

Masser af drenge har været i din situation, og masser af piger kan jo heller ikke få orgasme de første mange gange, de er sammen med en dreng.

Der findes ikke noget olie, der kan få erektionen til at vare ved. Selvfølgelig kan man massere en pik med olie, og det vil ofte hjælpe på stivheden, men det handler nu ikke om olien men om massagen :2:. Der findes mange plattenslagere, der sælger alt muligt fup og svindel, der skulle kunne få pikken både større og stivere, køb det ikke!!!

Gå på Biblioteket og lån f.eks.:
[bog] Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
[bog] Anna Louise Stevnhøj: Efter den første gang

NB! Det hedder nu ikke "Præsentionsangst" - selv om man godt kunne tro, at det er angst for at præsentere pigen for éns pik. Det rigtige udtryk er Præstationsangst, altså angst for om man nu kan præstere det, man tror man skal eller tror, at den anden forventer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"