Hvad skal vi gøre?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
MKF
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17. apr 2010 23:55

Hvad skal vi gøre?

Indlæg af MKF »

Hej Per.
Vil først godt sige tak for en god hjemmeside, den giver man svar på det man går og tænker på i hverdagen ! ;)

Har en vidunderlige kæreste , vi har været sammen i 3 en halv måned og det går kun frem ad. :)

Omkring 2 uger siden var vi i seng sammen, og ja det skete bare, det havde ikke været planlagt eller noget, ( og vi nød det begge og var glade for at det var vores "første gang") så hun blev nød til at tage en fortrydelse-pille, da vi ikke brugte nogen form for beskyttelse, som vi begge ikke ved er godt, og dumt af os, men heldigvis blev hun ikke gravid. Vi snakkede efter at vi ikke skulle gå i seng før vi havde fundet en løsning på nogen form for beskyttelse, hun bragte selv på banen at hun kunne tage p-piller, men der er bare det, hun er 14 og jeg er 15, kun nogle måneders forskel, og jeg mente også at p-pillerne ville være fint, men mente også at man skulle være over 15 for at få udskrevet noget fra læge. Så hun sagde hun ville snakke med sin mor om det, efter min mening ville det ikke komme til at gå godt, og troede hun heller ikke.
Skal vi tage snakken med hendes mor eller hvad skal vi gøre ?
Og vil lige høre hvornår er det normalt at man sover sammen, forbinder forældre at man har sex når man sover sammen ? :o

Tak for en god hjemme side :) !
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad skal vi gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MKF

Tak for de pæne ord :1:.

Jeg synes, at I skal tage en snak med pigens mor, hun skal jo give sit samtykke, når pigen er under 15 år. Forældre ved jo godt, at deres børn bliver ældre og på et tidspunkt har lyst til sex med en kæreste. Og mon ikke de fleste forældre regner med, at hvis et par kærester sover sammen, at der så osse er en stor sandsynlighed for, at de osse har sex sammen.

Indtil I har fundet en løsning med p-piller, så er der jo muligheden for at bruge kondom med omtanke, dvs. helt fra starten af.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"