Første gang var fantastisk!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
iChamp

Første gang var fantastisk!

Indlæg af iChamp »

Hey Per :D

Jeg holdte nytårsaften sammen med min vidunderlige kæreste, og det endte ud i lagengymnastik. Jeg har en enorm trang til at fortælle historien, så de gør jeg altså! :)

Vi har været kærester siden den 3. august, og vi har gjort en MASSE ting sammen. Været i biografen, ude at spise, ude at rejse (med forældre)...

Vi havde aftalt, at vi skulle holde nytår os hende, da hun boede langt ude på landet, ingen søskende havde og meget åbne forældre. Da vi havde spist, gik vi ind på hendes værelse, og jeg lagde mig på hendes seng. Hun ville gerne snakke lidt med mig om hendes oldemor, der var død tre måneder inden, så det snakkede vi om. Da hun var kommet sig, lagde hun sig oven på mi,g og vi havde et langt kys.

Vi havde snakket om første gang og havde aftalt, at hun bare skulle sige til, når hun var klar.

Hun førte sin hånd ned til min pik og sagde, at hun var klar nu. Jeg startede med at tage trøjen af, så vi langsomt kunne se hinandens kroppe. Jeg har sixpack, et pikslips og hår under armene. Hun nød det!

Da vi begge havde alt tøjet af, tog jeg et kondom på og lagde mig ned. Jeg lod hende styre tempoet, og da vi kom igang, syntes vi begge det var helt fantastisk. Vi var igang i cirka 20 minutter, og bagefter blev der kysset!

Her - en uge efter - er to kondomer mere blevet brugt, og vores forhold er bedre end aldrig før!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Første gang var fantastisk!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej iChamp

Jamen tillykke med det, godt med god tid, trygge omgivelser, nysgerrighed og forståelse for hinanden. [knus] [thumbsup]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"